Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Julia: vad jag har hört så har Ullared ett jättebra utbud på tex bas-bodysar till bra pris, samt filtar, "kräk-lappar", badbalja, tvättlappar och sådant. Jag och en kompis hade tänkt åka ner och bunkra i januari, men min foglossning satte stopp för det och nu är jag för stor, klara inte av att gå alltför länge (fast hon är beredd att sätta mig i en kundvagn och köra runt mig... hade varit rätt kul iofs...). Så Ullared är det nog värt att åka till för att bunkra upp.
Jag älskar IKEAs Hensvik, tyvärr pga ekonomin fick vi nöja oss med en billigare variant. Vi bor i ett vääääldigt litet hus så skötbord finns det inte plats till, vi har köpt en sådan där uppblåsbar skötbädd att ha på byrån i sovrummet.
När har du BF?
Jag ska få massor av kläder av min kusin (hon hade fyllt två flyttlådor) så jag tänker inte köpa något mer alls. Jag köpte fyra byxor och fem bodys på Tradera när jag var i v 26, sedan har jag fått av svärmor och plockat ut lite av mina gamla barnkläder. Min kusin har skickat med kläder från strl 50-68 så det räcker ett bra tag tror jag. Sedan hade hon mer jag kunde få i större storlekar.