• 7feb

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Hej! Äntligen Just hemkommen efter sju dagar på sjukhus för överstimulering och har inte kunnnat använda internet, har varit fruktansvärt, värre än blindtarms inflammation. Fy fan säger jag bara, ursäkta språket. Men det har varit fruktansvärt. Har samlat på mig 8 liter vatten bara i buken.... Sjukt. Är fortfarande dålig men får vara hemma. Är i v.6 Återkommer och uppdaterar mig de närmsta dagarna Kram till er alla och grattis till alla pickande hjärtan. Själv är jag osundt orolig för mf. Hur tar man sig igenom oron. De har mätt hcg som stigit som den ska och gjort vul men inte sett ett hjärta ännu. Tog ett test nu när jag kom hem bara för att övertyga mig och det var starkare än kontroll strecket....man är bra knäpp:)

• 7feb

Jag har gjort flera grav test både för att lugna mig men oxå för att njuta av att se det dyka upp, alla dessa hemska år med blanka test och nu så fint så starkt. Gick in idag i v.7 inget illamående ännu vilket gör mig lite nervös faktiskt.... Sist var jag däckad redan v.6 men jag äter som en häst och sover dygnet runt känns det som. På fredag ska vi på vul. Vad är oddsen att ett ägg delar sig pga hormonstimulering?

• 7feb

Vad fruktansvärt orättvist och sorgligt Yrväder78 . Har svårt att se hur man fixar det beskedet i er situation. All lycka framqmöver! Massa tankar till er

• 7feb

Ska på vul idag, är rejält nervös nu. Känner mig int så gravid. Återkommer i em. Håll tummarna för mig

• 7feb

Nu är jag tillbaka efter mitt vul och det var ett tickande hjärta. Känns hemskt att skriva det efter ditt besked yrväder. Önskar jag kunde säga något som tröstade. Mer än massa kramar. Nytt vul om en vecka för min del.

• 7feb

Åh vad härligt Turitella! Det vulet som gjordes i fredags var för att se äggstockarna egentligen efter överstimuleringen men det var ju svårt att undvika att se lilla hjärtat. Så nu på fredag ska jag göra mitt vul som bekräftar graviditeten då är jag i v.8(7+2) Jag känner att jag inte riktigt kunnat ta till mig den här efterlängtade graviditeten efter hela överstimuleringsgrejen. Så jag har lixom missat det där med svullen mage, eller ja jag har haft 8 liter vatten istället. Men det borde puta lite på dig nu. Förra gången putade magen från v6-v11 sen blev den nästan platt för att sen växa bebismage. Längtar dit. Längtar bort från illamående och missfallsrisk. Jag tänker göra KUB så vi får se den lilla igen v12 , men håller med, varje dag helst:)

• 7feb

Alla tummar hålles Najje! Massa tankar till dig. Turitella jag fyller 30 år i vinter, gör det nog mest för att så mycket står på spel och man är så sjukt orolig heeeeela tiden. Kram

• 7feb

Vaknade med bruna flytningar, får fullkomlig panik!!!

• 7feb

Har fått vul tid kl 12, jag orkar verkligen inte mer... Snälla håll tummarna

• 7feb

Tillbaka efter mitt vul, där var ett tickande hjärta fortfarande. Fan vad den här ständiga oron är jobbig.

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF