Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Hej får jag också vara med? :) har precis gått in i vecka 10!! Hur mår ni? Mitt bm- besök blev inställt idag så nytt vul blir inte förrän på fredag! Längtar:) kram på er!
Hej får jag också vara med? :) har precis gått in i vecka 10!! Hur mår ni? Mitt bm- besök blev inställt idag så nytt vul blir inte förrän på fredag! Längtar:) kram på er!
Tack för grattis! Najje va skönt att höra att allt är bra med dina två små pärlor och att du redan är i v 12!! Förstår din oro! Man kan ju själv knappt tro att det är sant att man är gravid!! När man kämpat så länge får man ju nypa sig i armen så man vet att d stämmer!
7feb hur går d för dig? Och vart gjorde du ditt ivf? Var det i Gbg?
För er andra som inte vet så fick vi ett barn efter 3 ivf och sen körde vi en 4:e gång för att försöka få ett syskon och jag blev gravid!!! Är nu i v 10!! Har tidigare haft ett sent mf ( v 13) och ett tidigt. Är extremt orolig som ni andra att nåt ska gå fel..Har fel på båda mina äggledare. Kram på er och grattis!
Godmorgon! Vi ska oxå göra kub testet på fredag, efter det kan man förhoppningsvis slappna av något iallafall:) jag är så konstant trött att jag orkar knappt jobba! Hur mår ni?
7feb förstår att d är otäckt med bruna flytningar på morgonen men det är nog absolut ingen fara! Det här kommer att gå finfint! Så härligt att få se en liten sprattla! Kram
Mina Cravings är lösgodis och rostad macka med leverpastej o gurkaî?î? äter minst fyra varje dagî?î?
Mina smilisar verkade inte funka hihi lev knepig stavning istället!
Hej hopp har varit hos bm idag! Gjorde ul och såg en liten söt krabat som mätte 9v + 3 dgr fast enl IVF så är det 9 v + 5! Hoppas detta är normalt ändå. Hjärtat slår som
D ska men jag är fortfarande så rädd att nåt ska gå tokigt... Önskar så att jag kan trolla mig fram en tre fyra veckor där risken för att nåt ska gå galet är mindre:)! Hur går d för er andra?
Najje hur går d för dig vilken v är du in nu? Kram
Kan inte skriva bättre än 7feb, hoppas hoppas att det inte är mf.. Varmaste varmaste kramen
Fipochi hoppas hoppas att allt går fortsatt bra! Min väninna hade en sån blödning med båda sina graviditeter och allt gick jättebra båda gångerna! Håller tummarna för dig! Jag hade bokat vul för att veta säkert och för att spara sig själv en del oro!
Många kramar!
Fipochi! Så härligt! Så skönt att se ett litet hjärta slå! Kram på dej!
Cat rock, jag tror inte att vi har övervakats på nåt speciellt sätt mer än att man har gjort ul på oss i v 7 för att bekräfta att det var en pågående graviditet innan vi gick vidare till inskrivning hos en vanlig barnmorska. Efter det har vi inget med kliniken att göra mer än att vi skickar en blankett om kön, vikt etc och hur förlossningen har gått. Det är ju säkert olika men såhär var det för oss :)
... Vi fick reda på kub/test i tisdags att vårt lilla barn är sjukt. På ul v. 15 visade nacken etc bra värde, mitt blodprov drog ned till 1:2. Vi gjorde moderkaksprov i förrgår och fick svar igår. Barnet kommer inte överleva en förlossning då det är mkt svårt skadat. Det här är så ledsamt.. Förtvivlade är vi..Förstår inte hur jag ska klara av att föda ut detta barn efter helgen.
Tack för din omtanke mamaobaba
Tack det är så ledsamt.. Är påväg till sjukhuset nu för att få tabletter för att hjärtat ska sluta slå.. Känns som man är på botten av avgrunden... Kan inte sluta gråta och ångesten är så stark...
Tack för era tankar och kramar. Vi ska till special förlossningen imorgon.. Hur ska man klara det?.. Tänk att det här med att "skaffa" barn skulle vara så svårt och smärtsamt. Jag trodde en gång i tiden att det där med att få en stor familj om man önskade det var en självklarhet..
Jag hoppas innerligt att det går hela vägen för alla er här. jag önskar så att alla får uppleva dessa underbara små fötter o händer o blöta pussar.. Vi har en liten pojk på två år och det är han som gör att vi går upp på morgonen och orkar ta oss igenom detta.... Kramar till er alla