• sassa79

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Vilken bra ide, hur går det för dig ?
    För min del börjar det att synas och jag har lite halsbränna och är väldigt trött.
    Berättade för min chef och min närmaste arbetskamrat idag, känns skönt att slippa gå och dölja den lilla kulan
    Det var väl imorgon du ska till Falun, sen måste du skriva och berätta hur det gick
    Vi ska dit på onsdag :)    

• sassa79

Världens bästa dag, har fått se våran guldklimp och hjärtat slog jättebra och allt såg jättebra ut,
    äntligen kan man slappna av lite.
    Min mans släkt fick veta det ikväll, det tog 2 minuter innan det började ringa och det var inlägg på facebook, hade kanske inte räknat med att det skulle skrivas på facebook.
    men men det hade kommit ut till slut ändå eftersom min mage börjar få en annorlunda form :))   

• sassa79
    Glad Imorgon är det dags för första mötet med mvc, ska ta massa prover och få information
  • sassa79

Har inte skrivit på länge, håller mig knappt vaken om dagarna, jobbar kommer hem och äter lite sen sover jag nästan hela kvällen, är sjukt trött.
    Har lyckats att hålla borta spyan men har halsbränna istället men hellre det.
    Även för min del så kommer jag inte i mina vanliga byxor utan har varit och köpt mammabyxor på hm, super nöjd med dom, och inte särskilt dyra(400kr).
    Har också funderat på det där med jacka men ska försöka hitta nån billig
    För min del ska vi på inskrivningssamtal den 18 oktober, men vad jag har hört så lyssnar dom på hjärtat iallafall, längtar dit

• sassa79
    APRIL

Sassa79 - 29/4  

MAJ

Turitella - 1/5
    Najje - 1/5
    Belfen - 4/5
    Moii - 15/5  - ics
    i 7feb - 17/5
    Kornett - 24/5

JUNI

Mammaobabba - 3/6
    Moa Li - 11/6
    Julia82 - 17/6

JULI

Igelkott - 3/7
    Cat rock - 3/7
    Jupa - 3/7
  • sassa79

Är det nån mer som har kommit in i sån där jobbig period där man får för sig att det har hänt barnet något.
    Det har jag, riktigt jobbigt är det, har inte haft några blödningar eller värk men ganska ofta får jag för mig att magen har blivit mindre mm
    Ska på ultraljud den 2/12 och det känns som om det är flera år dit.....  

• sassa79
    Najje79 skrev 2011-11-07 20:14:36 följande:
    sassa79: Jag är helnojjig hela tiden! Var in för en vecka sedan på UL bara för att jag inte kunde släppa alla hemska tankar. Vet inte hur man kan få bort oron, jag försöker tänka att så länge jag inte blöder massa färskt blod och har superont i magen så är det ingen fara. Men det är inte lätt att släppa alla orostankar. Hoppas du kan bli lugnad efter ultraljudet. Vilken v är du i? Jag går in i v 16 imorgon

Jag har precis gått in i vecka 16, försöker också tänka så men den senaste tiden har det blivit jobbigare, det kanske påverkas av att vi inte har så mycket inplanerat i November och då känns det som om det går saktare och man hinner tänka alldeles för mycket
  • sassa79

Nån mer som ska ingå i en studie om järnbehandling ??
    Var hos bm i veckan och hade lågt järnvärde så då ville dom att jag ska vara med i denna studie

• sassa79
    Najje79 skrev 2012-01-12 21:41:25 följande:
    Ska inte vara med i någon studie, men måste börja med järntabletter. vad har du för värde? Mitt låg på 106
    7feb skrev 2012-01-12 21:15:43 följande:
    Nej vad är det för studie? Hoppas du slipper äta Niferex.
    Varför inte Niferex? Jag ska äta det. Har väldigt jobbigt med förstoppning och ville helst undvika dem, men är det något annat man bör veta?

Mitt värde låg på 104 men då äter jag redan järntabletter
  • sassa79

Det har redan gått 2 ½ vecka sedan vår underbara Edwin föddes, en liten kille som hade bråttom
    ut och föddes en vecka för tidigt.
    En underbar son som ÄLSKAR mat   
    Skrattande

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF