Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Hej! Här hoppar jag gärna in!
sassa: Vilken v är du i?
turtella: Lycka till imorgon!
Hej! Här hoppar jag gärna in!
sassa: Vilken v är du i?
turtella: Lycka till imorgon!
turitella: Vilken v är du i?
Till mig sa de att de räknar ÄP som ägglossning och senaste mensens första dag två veckor innan ÄP. Jag hade ÄP 9/8, alltså "startade" min graviditet 26/7 så imorgon går jag in i v 8 (7+0).
Kan berätta för er som inte vet att jag har genomgått 1 ET (MF i v 6) 3 FET ( 1 MF i v 7, två misslyckade). Nu på det femte försöket ET så sattes två embryon tillbaka och idag fick vi se två små hjärtan picka så fint!
Jag har en fruktansvärd molvärk i nedre delen av magen, av och till. Ömma bröst, vissa dagar mer andra mindre, illamående (har kräkts tre gånger och jag som har panisk rädsla för att kräkas... då mår jag illa), trött, humörsvängningar.
Ni andra?
Yrväder: Jag blir också jätteandfådd av ingenting..
Kian: Grattis till sonen och grattis till graviditet, visst nojjar man mer när gått igenom ett mf. Jag tar också vaggisar, min läkare vill att jag ska sluta efter v 10, men jag fortsätter nog gärna till v 12...
Turitella: Hur har det gått?? Jättenyfiken!
Turitella: Hoppas de kan hjälpa. Är det så illa att du kräks?
Hur är det med er andra? Hur mycket växtvärk har ni och hur känns den?
Jag har haft två dagar med väldigt mycket känningar i nedre delen av magen, det drar, "kliar" och krampar. Är fortfarande skiträdd för missfall, detta är det längsta jag har gått och jag kan inte riktigt tro på att det är sant.