• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Mackan24

Min lärarinna ☺️ 3 året i gymnasiet, vi var lite överallt på skolan..

• Mackan24
    Anonym (friut) skrev 2011-09-08 19:11:05 följande:

Med min högstadielärare. Hyfsat olämpligt. 

Jag höll mig till min gymnasielärare 😇
  • Purple Haze of Sweden
    Anonym (Snuppan) skrev 2011-09-08 08:06:19 följande:
    Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med?

Misstänker att felet helt och hållet har berott på mig personligen dvs jag har varit alkoholpåverkad, eller på gränsen till berusad. Och det är väl absolut det absolut SÄMSTA TILLFÄLLET att ha sex vid.  Gråter
  • Anonym (killen)
    Anonym (martin92) skrev 2024-03-20 15:14:51 följande:

Har haft en del lite olämpliga sexpartners, t.ex. en väns 15-åriga dotter och när jag var yngre en del klasskompisars systrar.

De har många killar gjort 😂 tur att man bara har bröder.

Satt nog på 5 kompisar systrar som ung.
    vissa fick reda på de vissa andra inte

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Usch)

Min brors halvsyster. 2ggr.

Jag och brorsan har samma mamma men inte samma pappa, hans halvsyster har samma pappa som brorsan men inte samma mamma..

• Anonym (Alex)
    Anonym (Alex) skrev 2024-03-15 16:10:32 följande:
    Måste väl tillägga att vi knullade ett par gånger till efter detta och hon blev med barn.
     Hon hade blivit ihop med en kille i samma veva fick jag veta efteråt och hon har inte kommit i efterhand med några krav, så jag får väl utgå ifrån att jag inte är pappan. Dock ser jag dem ibland eftersom vi bara bor 20 min promenad från varandra och ungen är definitivt mer lik mig än hennes pojkvän, så jag undrar inte om jag är pappan trots allt. Men det verkar vara en lycklig familj, så jag ser ingen mening i att rota i det. Det får stanna vid ett trevligt minne. Hon var ett otroligt skönt knull. Skönare än hennes syster om jag ska vara krass.
  • Anonym (Önskedrömmar deluxe)

Skulle aldrig ligga med någon olämplig då jag föredrar bra människor till sådana aktiviteter.

Märks tydligt att det främst är män som
    svarat i denna tråd där de skryter och fantiserar om sex som aldrig skett Drömmer

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?