• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Meddelande borttaget
  • Auditanne
    Anonym (=) skrev 2024-02-11 08:24:43 följande:
    Tråden handlar inte om att ha sex med idoter, utan om att ha sex med någon som det rent moraliskt kanske inte är så lämpligt att ha sex med, som t.ex. sonens kompis som någon skrev ovan.

Sedan behöver det inte alls vara korkat att ha sex med någon man inte känner på djupet. Vi är nog många som har haft det och det har gått jättebra.
    Nej, tråden handlar om att ha sex med någon som är olämplig, alltså någon som inte är bra för en, och jag skulle definitivt säga att en idiot faller under den kategorin.

Gör som du vill. Jag tycker det är korkat att ligga med en person som man inte vet om det är en bra människa eller inte. Aldrig att jag skulle belöna en man med ex. dåliga värderingar på det sättet. Lära känna någon först är bättre. 
  • Anonym (Man 44)
    Anonym (Mysa) skrev 2024-02-17 12:44:30 följande:

Jag har haft sex med min pappas kompis. Det var lite busigt, men spännande 😋

Vad härligt. hur gammal är du nu? Glad
  • Anonym (=)
    Auditanne skrev 2024-02-26 03:10:21 följande:
    Nej, tråden handlar om att ha sex med någon som är olämplig, alltså någon som inte är bra för en, och jag skulle definitivt säga att en idiot faller under den kategorin.

Gör som du vill. Jag tycker det är korkat att ligga med en person som man inte vet om det är en bra människa eller inte. Aldrig att jag skulle belöna en man med ex. dåliga värderingar på det sättet. Lära känna någon först är bättre. 
    Nej, tråden handlar inte om att ha sex med någon som inte är bra för en. Läs trådstarten igen. Olämplig = moraliskt olämplig i detta fall.
  • Anonym (Honvardenförsta)

Min klasskompis mamma. Jag var 14 och vet att det inte var lämpligt, men det är ett av mina finaste minnen...Jag fick greppa Kerstins jättebröst och komma i hennes mun :)

• Auditanne
    Anonym (=) skrev 2024-02-26 10:49:15 följande:
    Nej, tråden handlar inte om att ha sex med någon som inte är bra för en. Läs trådstarten igen. Olämplig = moraliskt olämplig i detta fall.
    Nej, jag behöver inte läsa igen. Det är du som behöver läsa på om vad ordet olämplig faktiskt betyder. 
  • Anonym (Molnet)

Har haft sex med min pojkväns pappa.

• Anonym (fel)

Jag hade sex med en väninnas son, 17 år!

• Medel
    Anonym (fel) skrev 2024-03-15 15:41:09 följande:

Jag hade sex med en väninnas son, 17 år!

Får man fråga om din ålder? 
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?