• OlleSQ

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

När jag var liten var jag fosterbarn några år hos en familj som hade en adopterad dotter som är 8 år äldre, hon skaffade pv tidigt och blev nog mamma som 15åring så jag såg henne aldrig som min syster utan bara som Mickan då hon redan mer eller mindre flyttat hemifrån men hon kallade mig alltid för sin lillebror. Många år senare så hade hon skiljt sig från sin man och vi hade fått kontakt igen typ 25 år senare, hursomhelst så åkte vi på kryssning tillsammans och i hytten på natten så visade hon upp sig i all sin prakt och frågade mig vad jag tyckte om hennes bröst, hon hade gått ner en del i vikt och var riktigt fit och sen snyggat till brösten, fortfarande en rejäl storlek men lika stora och uppnosiga, de kan verkligen fixa till dom. Jag som den retsticka jag är frågade om man fick smaka på dom och det fick jag mer än gärna. Så det slutade med ett ordentligt knull där i hytten. Förbjudet och just då en rejäl kick. Men kanske inte så lämpligt egentligen.

• OlleSQ
    Anonym (Maja) skrev 2024-02-11 16:18:17 följande:

Sonens kompis pappa, vi är båda gifta men min man vet om det

Berättade du före eller efter?
  • OlleSQ
    Anonym (Busig­-fru91) skrev 2024-02-12 12:55:28 följande:
    Dom bilderna lämpar sig nog inte för det här forumet ;)
    Finns ju andra forum som funkar bra och där man kan egna grupper :D
  • OlleSQ
    Anonym (Busig­-fru91) skrev 2024-02-12 13:31:16 följande:
    Har du några bra tips ?
    Qruiser och Darkside tex.
  • OlleSQ
    Anonym (Vera) skrev 2024-04-18 11:11:24 följande:

Har sex med min 10 år äldre halvbror. Vi förstår båda två att det är olämpligt men vi kan inte låta bli. Vi kommer förmodligen inte sluta med det inom överskådlig framtid. 

www.regeringen.se/regeringens-politik/familjeratt/aktenskap/

"Däremot kan halvsyskon få tillstånd av länsstyrelsen att gifta sig med varandra."

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?