Inlägg från: Anonym (=) |Visa alla inlägg
  • Anonym (=)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Anonym (Offlimit) skrev 2024-02-10 14:10:56 följande:

Jag hamnade av en slump på samma fest som min bästa kompis syster. Vi hade spanat in varandra ett tag med blickar och små kommentarer. Vi kunde verkligen inte hålla oss från varandra så vi hamnade i köket där vi kysstes.
    Grejen är den att jag skulle sova över hos min kompis där även systern skulle sova. 
    Vi mötte upp kompisen och hans tjej och tog följe till lägenheten, de gjorde iordning var sitt hörn av soffan åt mej och systern. De gick och lade sej och då kunde inte vi hålla oss längre. Hon kröp närmre och vi kysstes och ?lekte? med varandra. Sen följde ett av de skönaste liggen jag haft. Hon visste precis vad hon ville ha och jag va i sjunde himlen. Vi smyg träffades i ungefär ett halvår innan hon flyttade för att studera. Men detta har kompisen ingen aning om som tur är.😅 

Vad skulle kompisen ha emot att du legat med hans syster?
  • Anonym (=)
    Auditanne skrev 2024-02-11 00:16:20 följande:

Varför skulle man ha sex med någon olämplig? Så korkad är jag inte att jag inte skulle lära känna någon på djupet först. Man ska inte belöna idioter med sin kropp. 

Tråden handlar inte om att ha sex med idoter, utan om att ha sex med någon som det rent moraliskt kanske inte är så lämpligt att ha sex med, som t.ex. sonens kompis som någon skrev ovan.

Sedan behöver det inte alls vara korkat att ha sex med någon man inte känner på djupet. Vi är nog många som har haft det och det har gått jättebra.
  • Anonym (=)
    GalenMamma skrev 2024-02-17 01:04:04 följande:
    Nej men vissa saker är Olämpligt tex som att en kärring på 50 bast knullar med en liten pojk som precis fått hår på pungen. 
    Har du missat vad tråden heter?
  • Anonym (=)
    Auditanne skrev 2024-02-26 03:10:21 följande:
    Nej, tråden handlar om att ha sex med någon som är olämplig, alltså någon som inte är bra för en, och jag skulle definitivt säga att en idiot faller under den kategorin.

Gör som du vill. Jag tycker det är korkat att ligga med en person som man inte vet om det är en bra människa eller inte. Aldrig att jag skulle belöna en man med ex. dåliga värderingar på det sättet. Lära känna någon först är bättre. 
    Nej, tråden handlar inte om att ha sex med någon som inte är bra för en. Läs trådstarten igen. Olämplig = moraliskt olämplig i detta fall.
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?