Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Jag vill med!!! Sååå Avis!! *skriker* Min lilla budda vill nog stanna länge... Hålle tummarna så det gör ont för er

• 4barnsMom

Men gud vad har jag skrivit!! Håller tummarna så det går BRA!!!! för er.. Skäms, vill inget ont... Kan inte stava, ska ta kaffe nu...

• 4barnsMom

Måste ha tänkt en sak skrivit en annan... Ser riktigt illa ut, flåt..

• 4barnsMom

Nej, men man måste ju inte önska er det... Vilken Ågren ja fick... Men ett *asg* känns bättre...

• 4barnsMom

Linda, min blir bättre för varje besök Hoppas din oxå känns bättre *tröstar* Måste ju va snäll mot nån.. Nu är min skaplig!

• 4barnsMom

Skånenettan, kan just tänka mej att du dammsuger idag.. Var ska man kidnappa ett barn då.. Hm, konsum! Kommer snart!!

För dammsuga behövs ju här med..

• 4barnsMom

Jag har ett tips.. Jag har letat efter amningströjor och inte vanliga utan nån som man kan ha sen med och som är billig...

Jag har precis fått hem dom! På hm rowells finns rocky toppar sid 128, T-shirts med tryckknappar. De går så långt ner att man får ut en tutte! Jag trodde inte det för jag har ju rätt stora... Men de är perfekt och snygga med! 98:- är ju inte farligt jämfört med att köpa dyra som man inte vill ha sen..

Köpte tre och sen har de tvåpack vanliga toppar med som jag köpte för 79:- st! Vill ju komma iform och bli lite fin sen med... Trött på min gamla garderob

Ett tips!

• 4barnsMom

frutti, Tänk om det var så jag mena.. Nu får jag skämmas ännu mera Fy, *fnissar* Gröthjärna har jag sagt ofta på sistone... Åt folk när jag gör dumma saker, min man är helt hänförd av mej!

Han hävdar ännu mera dotter för så stod det ju i vetenskapen värld....

• 4barnsMom
    Kan inte... Ska va tyst.... Hihi!
  • 4barnsMom

axxette, gott med pannkaka! Är rätt ofta här.. Bara att det är sååå drygt åt kroppen, snart blir det i ugnen istället!!

Jag ska viktskatta för att
    A. jag har ett högt sf-mått 37cm... v35+2..
    B. jag har fått två stora barn 4360gr o 4000gr..
    C. jag har gått över tiden med de andra..
    D. Jag vill själv, har nojja för att få en bebbe på 5kg... Sen brukar ju barnen bli större och större... Men bm är lugn.

Å andra sidan har min inte fixerat sig, den verkar ha massor av plats som den yr fram Benen är högt, lågt och mitt fram... Verkar ju inte så trångt...

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!