Inlägg från: Sarasnaran |Visa alla inlägg
  • Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Då kan vi bilda klubb!
    Vill INTE vara gravid i 6 veckor till. Hua!

• Sarasnaran

*räcker upp handen*
    Min bm trodde att mina senaste 4 kilo + enbart var vatten.
    Det kan man ju hoppas.
    Mina fötter ser ut som elefanttassar och fingrarna kan jag inte längre hålla ihop.
    Mjäff!

• Sarasnaran

cast77 - Men jösses! Så säger man väl inte?
    Gubben hade jag slängt mig på dock!
    Va härligt att få klippa sig. Det piggar alltid upp tycker jag.
    Jag ska gå och göra mina naglar i eftermiddag. Har haft acrylnaglar förut, men med mitt jobb så höll dom inte. Men nu ska jag unna mig det. Fick presentkort av svärmor på ny nagelbyggnad så nu minsann.

malinz - Vi tecknade försäkring när jag var i vecka 16 eller något sådant.
    Då tecknade vi vänta barn-försäkringen och gravid-försäkringen eller vad dom nu hette. En fick man gratis och den andra kostade 950 kronor vid ett tillfälle.
    Jag har haft nytta av min då jag druttade på magen och låg inne en natt, men annars vette tusan om det var så lönt.

Snutte83 - Välkommen hit!
    Ja det går lika bra med selleri, som dom säger.

• Sarasnaran

Kanske en Saga - Den ska vi också se! Tjo!

Här blidde det rajtantajtan igår natt. Ohlala säger jag bara!
    Första gången det blev "riktigt sex" på tre månader typ.
    Men nu kunde jag inte hålla mig längre. Hihihihiii! *fnissar hysteriskt*

• Sarasnaran

Om man inte kan slappna av med sin partner...
    Hur i hela världen slappnar man av med en kamera som filmar allt och visar på tv sen??

Aja, man är väldans lyckligt lottad på den fronten när man ser sådana program.
    Mitt stackars underliv har verkligen inte varit sig likt nu den sista halvan av graviditeten.
    Öm hela tiden och det känns som om det är ett enda stort ömt blåmärke därinne.
    Som tur är så kan man ju ha sex utan själva penetrationsdelen. TACK gode Gud!
    Så alldeles öken har vi ju inte haft det. Hihi!

• Sarasnaran

Stackars dessa män!

Man önskar ju att dom verkligen förstod vad det är som händer i kroppen och hur det känns. Inte bara att "det inte blir någe åka av ".

Som tur är så är min man väldans förstående, men alla har ju inte den turen tyvärr.

• Sarasnaran

Morrn morrn!

Sovit så urbota skitdåligt. Örk!
    Ungen (ja ni får ursäkta men idag är vi inte kompisar - jag och bebisen) har inte sovit nånting alls och jag är så sabla ostabil i magen. Kul kombo. Not.
    Tycker jag äter alla "rätta" saker och dricker mycket men jag producerar så mycket gas att jag nog skulle kunna förse hela byggnaden i ett år eller mer och kan inte gå och göra nummer 2 mer än var tredje dag, och då gör det såklart döont.
    *inleder dagen med en massa pipande*

Svägerskans tvillingar kom inatt.
    Vecka 34+2 med kejsarsnitt.
    Alla mådde finemang och nu får de små rackarna ligga i kuvös ett tag och hålla värmen.

• Sarasnaran

Har ni tänkt på en sak tjejer?

Innan denna tråden dör så har alla fått sina bebisar!!

• Sarasnaran

Men åh Julius!! Va duktig du är!!
    *känner mig peppad*
    Imorgon ska jag sortera färgerna. *är bestämd*

Min navel håller på att ploppa ut tror jag!
    Öööööörk!
    På bara två dagar så har den blivit superplatt och när Conny kelade med magen en kväll så sa han att navelen nästan var obefintlig nu. Det känns skiiiiitläskigt! Blä!
    Och dumt ser det ut också!

Vad gäller bebisbilder så hoppas jag kunna ta med mig laptopen och koppla in i telefonjacket där.
    Då ska bilderna komma fortare än kvickt!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!