Inlägg från: Sarasnaran |Visa alla inlägg
  • Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

*fniss*
    Ja det kan man undra ju!
    Dock var alles lugnt så det lär dröja några veckor till.
    Slemmisen återskapar ju sig den lilla jäkelen så den kan hinna lossna massor med gånger!

• Sarasnaran

axxette - Ja bebisarna får väldans gärna stanna en tid till!

Linda - Ja fk-reglerna är en djungel!

snöfall - Det låter spännande med ost i glass. Lite skeptisk är jag dock.
    Men jag ska absolut prova när andan faller på. Eller du kanske kan komma hit med lite?

Lajban - Vilken tuff dag du verkar ha/ha haft.
    Skickar stor kram och en massa energi!

Själv så har jag gått och ojjat mig hela dagen mest.
    Det molar och gör skitont i ryggen och magen, trycker neråt hela tiden. Sätter jag mig på huk så kommer garanterat bebisen ut.
    Nej seriöst så är det inte alls kul. Ska det vara såhär konstant i 6 veckor till? *blir melankolisk*

Nåväl en ny magbild har jag knökat in i galleriet.
    http://www.familjeliv.se/krypin/snuttenuttan/galleri.php?cur_album=Magbilder

• Sarasnaran

Var du öppen senast?
    Det har du inte sagt!
    Eller har du det och jag har dåligt minne!

Ja nu är det dammsugsförbud för dig! *håller med din man*

• Sarasnaran

God eftermiddag!

Grattis till lägenheten Ellynil!
    Nog blir det lite kämpigt att flytta precis då, men å andra sidan kan du gosa och mysa sen när allt är klart. Du får helt enkelt låta dom andra flytta och du enbart peka som jag gjorde när vi flyttade.
    *fniss*

Frutti - Det var ingen tvekan om att det var slemmisen. Slemmig fast ändå i chockerande fast konsistens faktiskt. Ploffs. Och det tjoffade till i toan så det stänkte upp vatten på skinkorna. Iuuuh! *skrattar högt åt mig själv*
    Att man ska vara med om det fler gånger är inte direkt något jag längtar efter.

morotsjos - Kul att se dig igen!
    Ta det nu lugnt och bara "va" idag.

cast77 - Ja här skrivs det för glatta livet av oss som inte har något liv.
    Moahahaaa!
    Så grattis!

Julius/Gulliver - Då hoppas vi att PLUS kommer väldigt snart isf för det är strängeligen förbjudet att ha fler än ett konto per person. *tittar strängt*
    Att du har ett och din make ett är helt okej, men brorsan? Nixpix. No can do.
    Jag ska inte "avslöja" dig personligen, men kommer någon annan illvillig på det och anmäler så finns det inte så mycket jag kan göra. Tyvärr "straffas" man med att ALLA konto tas bort.
    *förvarnar*

Idag har vi varit på apoteket och skulle köpa gipsbindor att göra en avgjutning till magen med. Men dom hade inte inne så mycket som jag ville ha!
    10 rullar har jag blivit rekommenderad att köpa, så dom fick beställa hem. Ska hämta på onsdag och sen blir det kladdelikladdela med gips.

• Sarasnaran

Självklart MinervaSkugga!
    Va fint nick förresten! Är det ditt namn?
    Låter trolskt och lite mytiskt.

• Sarasnaran

Kanske en Saga - Ja som ett geléhallon! Preeecis så! Tack för ordvalet! Hihi!
    Va skönt att du gick igenom besiktiningen idag!

• Sarasnaran

Jodå jag tror vi får tillbaka dom igen.
    När kroppen märker att det inte kommer bebis så börjar den om. Ända fram tills det är på riktigt. Uppmuntrande va?

• Sarasnaran

Jasså du planerar också en tidig ploppupplevelse kidA?

Mitt blod brukar också forsa fram när bm sticker i fingret.
    Vi är givmilda helt enkelt.
    Vad gäller ditt SF-mått så låter det alldeles normalt. Jag går in i vecka 35 imorgon och mitt senaste mått var 32, vilket är precis över normalstrecket hos bm.
    No need to worry alls.
    Har gått upp 14 kilo sedan inskrivningen. Hua!

• Sarasnaran

Jo men dom räknar ju så på mvc.
    Idag är jag i vecka 34 dvs 33 fulla veckor.
    Imorgon är jag i vecka 35 dvs 34 fulla veckor.
    You see?
    Eller menar vi samma sak men säger det olika!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!