Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Men stackars Linda! Jag är nog lika men min man är för trött för att bli störd.. Så är nog bara om jag ligger på rygg som jag låter så han vaknar..

Jag vill med föda snart!! 37dagar kvar.. Huvet hänger som en melon mellan mina ben, måste va fix snart.. Har bara varit rörlig förut, ska till bm på måndag.

Men min mage, den har försvunnit! Den är mindre, lovar, synd jag inte har digitalK.. Känns som den krypit ner i bäckenet hela magen! Och förvärkar from Hell!! Så liten gömmer sig väl.. Den där sugapåtummen smärtan har försvunnit med, skönt!!

• 4barnsMom

Julius, 2min! Önskar sååå att jag hade så med....

Har 9mil till förlossningen... Föds små barn efter vägen lite då och då här... I dec var det 2st.. Min kompis fick på vår lokala akut här.. Så hon hann ju dit iallafall De är väl rätt så härdade på akuten här!

Gillar inte att tillochmed ambulansen är indragen så det kan ta en stund för en sån att komma med... Usch vad jag oroar mej och gruvar mej för denna förlossning... Nån mera?

Kanske för att vi tillochmed har viss tid innan barnvakten dyker upp, VARFÖR skulle vi bo i skogen!?!? För att vi trivs...

Föresten rätt så kul grej. Vår by? har skramlat själva till en IVPA-bil här i bygden... Är en I Väntan På Ambulans-bil vi köpt.. Den kommer först, innan riktiga ambl hinner. Så det kan va grannen! som har jour om man behöver en, kul!

• 4barnsMom

Linda!! Jag vakna precis av min dotter i soffan som röt åt sin mor - Sluta snarka!! Jag hör ju inte tv:n... Ojdå, flåt gumman...

Är inte lätt att vara gravid och tät i näsan...

• 4barnsMom

Harley då har vi nästan lika långt då... Sist när jag fick min dotter var det snökaos och tog 1tim och 20 min att åka, kul när man har ont Men det går bra! Vart i vårt långa land bor du då ungefär? *nyfiken*

• 4barnsMom

Jo, du harley Dalarna har ju sina avstånd med... Men det är ju fint i skogen, hihi

Anniqa, känner så igen mej! Kan vakna och undra vad som lät som en liten gris...

• 4barnsMom

I Wish.. Denna verkar inte ha bråttom att fastna där nere... Men kanske, ska till bm på måndag... Har aldrig tagit så långt tid för nån av de andra att fixera sig Är det för att det är nr 3 tro??

• 4barnsMom

Mmmm, snö... Jag min dåre tog och åkte till stan, fick utegångsförbud efter jag åkt Han visste inte mina planer... Kan säga att det var inte jättekul..

Jysk, där fyndade jag tvättlappar åt liten. Börja bli lite kissnödig där, men, men.. Sen till Lidl, som förövrigt är den mest ogästvänliga affär jag vet!
    Så långt ner till botten på varuvagnen, tänk på oss gravida och gamla

Sen detta jäkla system med att plocka ur varorna från botten, upp på bandet. Sen ner med dom igen för att ta upp allt för att packa ner i påse! Gaaahhh Åker inte dit själv igen, men det finns fynd där... Börja bli rätt så kissnödig nu, men Lidl har ju ingen kundtoa!!!

Nej, sen till konsum, trogna konsum... Där handla jag i lugn och ro... Kissnödig och frusen..

Sen undra maken om jag köpt pepsi när jag var på väg hem så då in på ica med, bara för pepsi...

När jag kom hem hade kissnödet nästan gått över... Nej, nu ska jag vara inne en vecka För nu är det inte längre kul att shoppa... Bara ont!

• 4barnsMom

Så skönt att gnälla lite... Nu känns det bättre, nu pizza.. För nån mat gör jag inte idag

• 4barnsMom

SnutteNuttan, vid konsum orka jag inta gnälla om toa, tänkte att jag snart va hemma
    Var jag inte

Linda, visst går det ner en del! Därför vi har sån mage att få plats med all mat Och titta med mamma brukar ju bli billigt och bra

Min mor har för övrigt problem att hålla sig från att handla för hon vet ju inte vad det är och vill handla/vänta... Lyxproblem tycker jag

Sett "The perfekt storm" Alltid lika bra och maken fick nåt i ögat på slutet så han är värre än mej

Jag för övrigt mår inte så toppen, kan inte sätta fingret på vad. Har en gnagande känsla och gillar det inte... Såndär konstig känsla.. Liten sov från igår kväll till typ tio imorse, då var jag lagom orolig... Brukar ju va vaken på nätterna med! Och vaknar jämt när jag går upp med barnen. Sånt ger mej otäcka tankar... Sen har h*n rockat hela dagen Jag är nojig bara...

Välkommen Weiring!

• 4barnsMom

SnutteNuttan Jo jag ska till BM på måndag Skönt!! Så skönt att mannen var hemma då. Och de ska väl skita i vem som ringt, bara nån gör det... J---a människor! Skaffa en sån extra kedja om du inte har en sån, skönt sen när liten anländer..

Liten gjorde lika inatt, sov som en stock från det jag la mej till nu när jag klev upp Så skönt att ha sovmorgon och inge skola att passa!!

Så liten får gärna behålla den rytmen sen med Dock blev jag livrädd när vår brandvarnare börja tjuta kl fyra inatt! Leta i hela j---la huset efter nåt som brann, men icke då. Man tackar ju men vad fick den för ryck! Hypreventilera nästan innan jag kollat tre våningar... (trappor ) Gick o sniffa runt som en hund!

Nog känns det ruggigt, skulle inte vilja va själv eller så.. Vet inte varför jag blir så orolig.. Kanske är bebisöverbeskydd?

Snövallen är så stor så jag bara skratta när jag titta ut i morse!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!