BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Pappor på BB och barn på förskolan: hmmm, jag har ju tänkt att min man ska var amed på BB så mycket det går och sonen också, men jag kanske ska tänka om. Det är ju bättre att sonen är på f-skolan och mannen på jobbet på förmiddagarna och att de sen kommer till BB. Då sparar man ju av de 10 dagarna förstås! Ska diskutera det här hemma!
Julius: Det låter klokt att stanna så länge du får på BB! Hoppas att du bearbetat depressionen och att det känns mycket bättre denna gång!
Linda: *Skickar styrkedroppar och några solstrålar från i dag som jag sparade i en burk till dig* Hoppas det känns bättre nu i kväll! Angående kläderna från svärmor: inte är hon där när ni öppnar paketet? Jag skulle öppna det redan nu och tvätta! Om hon frågar något skulle jag säga som det är, att tvättade kläder är att föredra. Om hon tycker något om det, så är det hennes problem, inte ditt. Det är ju ditt barn och det bestämmer du över!
villblifler: Håller tummarna för att du får bra besked på onsdag!
morotsjos: telefonförsäljare, fy för dom! Har funderat länge på nix, men har hört att det inte funkar så bra.
Kanske en saga: Dumma bm! Skrämma upp så där är inte snällt! Skönt att du är lugn nu!
Majja: Bra ide med present från bebisen till syskonet! Tack för den!