Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Nu vet jag vad ni talar om på riktigt! När ni har ont och inte får sova och så... Natten har varit hemsk! Vaknat massor och när jag skulle vända mej en gång kom jag nästan inte runt alls

Sååå ont i bäckenet har jag nog inte haft förut.... Och liten bus är helt vild, men har ju sovit hela natten Om h*n gör ont på dagen är ju okej

Längtar såååå till man får träffa liten, min bror var här igår med sin lilla kille på 1år. Tror för övrigt att det var han som på riktigt sparka igång min längtan... Lilla Ulf...

• 4barnsMom

Haha, Linda stackars Fredde! Jodå, min man får sova.. Jo, såna lakan kan nog hjälpa och en sidenpyjamas! Då måste man ju komma runt

Nu har jag fått in nåt nytt kort i galleriet. Ser jag ut som pojke/flicka, förslag? Alltså i magen då...

Morotsjos, stackare! Men inge onda värkar är ju jättebra! Krya på dej!!!

Nu ska jag snart åka och lämna bonussonen och lukta på hans mors lilla undervärk som är 16dagar gammal... Mmmm, inge jobbigt alls.. VILL HA BEBIS MED!!!! Men den som väntar på nåt gott...

• 4barnsMom

Julius, jag går varje dag den lilla, lilla biten till skolan för att lämna och hämta barnen. Det är min motion.. Hehe, är helt slut när jag kommer hem och låter som ett tåg... Ångar nog med!

Vill inte ha dom knallandes själva när det är så halt ute, kan ju bli överkörda..

Skönt att det är flera som har inge bra kondis när man är gravid

• 4barnsMom

God Morgon alla vackra höggravida kvinnor!

Min gröthjärna fixa så jag missa ett möte på min sons skola imorse.... Gaaahhhh! Hatar min hjärna just nu och det gör nog sonen med antar jag...

Jag drömde att bebben ville ut och jag fick panik, är ju för tidigt så nu vill jag verkligen att den lille stannar ett tag till...

Frukost!

• 4barnsMom

Jo, här hinner maken känna ibland... Mera får han titta utanpå när det vågar sig.

Fräsch? Kalla mej sexig! Det är mitt mellannamn.. Nästäppt, kissnödig och allt annat + maken joggbyxor med div färgfläckar på... Stödstrumpor..

Igår kväll blev jag så yr och mådde så illa igen.. Trodde jag skulle få möta ullrik men slapp. Fattade inte nå vad som va fel.. Sen börja jag tvångsäta fil, kräm och blev bättre. Mitt socker måste gått i golvet... Magen balla ur helt med. Maken var riktigt orolig ett tag.

Flera som mår riktigt dåligt när man slarvat med maten?

Min bebbe kanske med suger på tummen, för jisses vad ont det gör då och då. Ilar ner i hela musen.. Aj,aj..

• 4barnsMom

Skånenettan, jag går och smygöppnar mej. Har massor av onda och grymma förvärkar.. Och jag fick fort de andra så jag hoppas på en till snabb och smidig förlossning. Dock inte för snabb, har 9 mil till BB..

• 4barnsMom

axxette, jo sån är jag med i magen. Fast nu fick den flipp åt andra hållet ju... Men jag slapp ju spy Maten är ett aber, glömmer äta och mår piss, vill äta men det är inge gott..

Men kollar man på mej så ser jag ju ut att få i mej mera än tillräckligt , funderar på att leta fram nån gammal fin bild och lägga dit bara för att få va lite fin...

morotsjos! Jättekul att höra att de är så jämna och växer så det knakar! Då kanske du inte behöver vara så nervös OM de kommer lite tidigt menar jag, de är ju väl rustade

• 4barnsMom

skånenettan, jo det är kollat.. Det är inte mycket tapp kvar och hon fick in ett finger.. Men det var i v 28 eller nåt..

Jo, jag är nervös men i bilen eller hemma skrämmer mej inte så mycket ändå. Det har ju gått lätt och det gjorde inte ont själva födelsen, så den fixar jag, men värkarna precis innan, sista 5cm sisådär.. AAAJJJ...

Min första var dropp och tog 3,5 tim från det börja värkarna. Min andra var förvärkar en förmiddag och sen vid tre tyckte jag nog att vi måste in och kolla. Åkte vid fyra.. Var snöstorm så vi kom in efter fem. Tjugo över fem var jag bara öppen 3cm, sen hann dom inte kolla mera, bara att öppen 8cm efter sju och så kom hon 19.30..

Så ganska snabb var hon med, hade inte ont, ont när vi åkte in så jag är rädd att vänta in de där illa värkarna hemma, för de kommer just innan själva barnet. Får åka på regelbundna förvärkar kanske..

De är rätt tåliga mot oss från skogen Vi brukar få stanna även om vi inte verkar ska föda på en stund..

• 4barnsMom

skånenettan, om jag gilla lustgas vore livet lite enklare... Är så rädd för den, EDA däremot gillar jag om jag nu hinner få den... Hann med ettan, tvåan satte dom den vid sju, födde halv åtta så...

Min man är sååå nervös Han undrar vad vi gett oss in på! Haha, stackare. Sen ville jag till Mora BB som ligger ännu längre bort och mycket ödslig väg genom skogen.. Mycket gör han för mej, men där var det stopp Vi föder i Falun Tydligen..

• 4barnsMom

skånenettan, jag har aldrig tyckt att EDA gör ont. Bara jobbigt att vara still i flera sekunder eller minuter kanske, är jämt så borta.. Fick en liten prick på ryggen bara, sen minns jag att de sa åt mannen att hålla i mej..

Man ska krypa ihop och kuta med ryggen när de sätter. HA, få en kvinna i värkar att kuta rygg, de må va skickliga... Sen ska man ner på rygg för att få det jämt, så det inte tar på en sida bara. Och det är då jag föder, på rygg, kan bara inte hålla mej, hihi!

Lustgas tror jag att jag ska kräkas av och jag har kräkfobi... Kräks så fort det snurrar för mej.. Karuseller och alkohol och sånt går fetbort. Så jag antar att lustgas har samma effekt..

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!