BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Nattvinge, om du varit sjukskriven mer än två veckor är det fk som betalar sjukpenning och då är de alltså inblandade. Om du varit sjukskriven max två veckor är det jobbet som betalar och då är det dem du ska ringa och tjata på om du inte fått lön när du borde. Hos oss strular inte jobbet, lönen (och sjuklönen) kommer alltid när den ska. Och FK kinkade inte det minsta, men det lär de inte göra när det gäller tvillinggraviditeter eftersom de räknas som riskgraviditeter.
Cast77, ALLA har rätt att klaga! Alla upplever situationen olika och man måste få tycka att det är jobbigt även om det finns andra som tycker att det är jobbigare. Och avsett hur jobbigt det är att vara gravid finns det alltid de som har det ännu sämre osv. Så klaga på du, här är det i alla fall fritt fram!
Minns inte om jag sagt något om smärtlindring, så med risk för att upprepa mig säger jag att jag hoppas att jag slipper medicinsk smärtlindring även den här gången. Men behövs det så behövs det och då får jag väl ompröva mina beslut. Och vad det gäller att bli ett monster under förlossningen, jag har rätt mycket temperament men var så fokuserad och koncentrerad på att föda barn sist att jag inte fann någon anledning att bli arg. Förutom när maken drack coca cola, vilket jag avskyr, och sedan kom och andades på mig *blääärk*.