• Ellynil

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Kanske en Saga: Du är inte ensam! Tror också att jag kommer få fram i mars npgon gång. (Typ i slutet som det känns nu! )

• Ellynil

*hmmm* Snuttan! Angelbabe står ju med på BF-listan, och hon hade fått en liten tjej!

• Ellynil

villblifler: Usch! Låter inget kul alls! *skickar tröstkramar* Vi får väl hoppas att bebis vill titta ut snart nu då!

• Ellynil

malinz81: Vi ska också bygga hus! Vi ska nog inte bygga nåt byggsatshus. Sambon är snickare och halva hans familj är hantverkare av olika slag, så för vår del blir det nog billigare med ett i lösvirke. (Vad man lär sig av de där karlarna ) Men om det är något särskilt du undrar kan jag höra med honom om du vill.

Jag är så lycklig över vår nya bil! Man känner ju sig nästan smidig när man ska ta sig in och ut ur den, om man jämför med vår gamla!

Har alla fått låna/hyra TENS? Det får man inte göra här. Inte av MVC iaf.

• Ellynil

Hello girls!

Här händer inte så mycket... *suckar* Hade en lite blodblandad flytning igår kväll, men hur mycket jag än kände efter gjorde det inte ont någonstans. Möjligtvis lite i halsen, men det räknade jag inte!

RS... Usch, nej! Det vill vi INTE ha! Som tur är har vi inte så många småbarn bland de närmsta, så jag känner mig inte sådär jättorolig. (Än iaf)

Vad tråkigt att det är så många som är sjuka! *skickar blifriskvitaminer till alla*

• Ellynil

cast77: Man kan ju alltid hoppas... Man vill ju att det ska hända NÅGONTING
    Annars är ju flytningar ett kapitel i sig! Jäklar vad ofräsch man känner sig hälften av tiden!

axxette: Låter inget kul! Tycker inte aöls att det är konsigt att du vill att bebis ska stanna kvar ett par veckor till!

Här är det också MVC-besök imorgon. (Om inget oväntat händer ) Ska bli intressant att se vad hjärtljuden ligger på...

Förresten! Vad behöver man köpa för salvor och sånt till bebisen? Vet att det har varit uppe tidigare, men mitt minne är inte det bästa... Dessutom orkar jag inte leta upp det bland alla inlägg! *lat*

• Ellynil

missteddy: Jag går en gång i veckan nu i alla fall...

• Ellynil

Snuttan: Låter inget kul alls! Men vi *håller tummarna* för att det är på G. Vinterkräksjukan tackar vi vänligt men bestämt nej till!

cast77 och axxette: Tackar! Tänkte ta och göra de sista inköpen idag när man ändå tvingas masa sig iväg till stan!

selmas: *räcker upp handen* Samma här. Och så vaknar man VARJE gång man gör minsta lilla rörelse! *suckar*

Sen är det nog olika var man bor det där med BM-besök. Tror att det är så här att förstägångsföderskor går en gång i veckan från v. 37 här. De som fått barn innan går varannan, tror jag...

• Ellynil
    Grattis Linda!
    Vad avis jag blir! Vill förlova mig igen!

Var hos BM idag. Bebisens hjärtljud låg på 138 och mitt blodtryck på 125/70.
    Så sa hon att vi får väl se om vi ses nästa vecka... Hon sa att det syntes i ansiktet att jag snart skulle föda barn...
    KAN ju vara så att hon sa på ett fint sätt at jag svullnat lite, men ändå
  • Ellynil

Kanske en Saga: Ja, vi får verkligen hoppas att hon vet vad hon talar om! Absolut inte mig emot!

*säger vänligt men bestämt till Selma att nu är det dags att titta ut från mammas mage*

Denna natten har inte varit kul alls... Vaknade hur många gånger som helst plus att jag har fått ont i höfterna! *blä* Sen slog jag personligt rekord i att gå upp och kissa. *suckar*
    Hade däremot en väldigt intressant dröm.
    Jag drömde att jag var hos BM. Hon kollade upp allt det vanliga och så sa hon att Nej, nu är du redo för att bebisen ska komma! Så gick hon fram till ett skåp och tog ut en sån där gammal medicinflaska, ni vet... Hon hälde upp tre droppar på en tesked och sa att jag skulle svälja det.
    Så! då kan du åka hem och vänta så kommer förlossningen sätta igång inom 24 timmar!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!