BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Åh va roligt med shopping morotsjos!!
*megaavis*
Hojta till när bilden är inne så vi får kika på kreationerna och magen din.
Åh va roligt med shopping morotsjos!!
*megaavis*
Hojta till när bilden är inne så vi får kika på kreationerna och magen din.
Ja den är ju inte så liiiiten morotsjos.
Men ack så fin!
Ååååh bröllop!
Får man följa med?
Äääälskar bröllop!!
Gott Nytt År allihopa!!
Nu är vi hemma!
Såklart behövde jag ta en kik in här.
Man är ju helt FL-skadad. *asg*
Hoppas alla hade en härlig kväll med god mat och glatt och trevligt sällskap.
Nattinatt!
snöfall - Nejmen oj!
Det där måste ha gått snabbt som attans ju! Hihi!
Va jobbigt frutti...
Man blir så ledsen på samhället.
Nattvinge - Ja nu börjar nedräkningen "på riktigt"! Hihi!
Spännande som tusan.
Jag vill föda barn NU!!
Ellynil - Bröllop... *suckar avundsjukt*
Ja om min gubbe någon gång får tummen ur arslet så ska väl jag också bli fru.
Förlovade är vi sedan 2003, men han vill inte gifta sig än. Vad det nu menas med. Hmpf!
Jag tror jag är rädd för lite båda två. Ha!
Jag är superpeppad över att föda och få träffa Bus, men jag är livrädd över att jag inte ska palla med smärtan. Att jag ska låsa mig helt och få panik.
Men jag är rädd för snitt också. Att vara vaken under tiden dom ska karva i en låter som en skräckfilm för mig, samtidigt som jag absolut INTE skulle vilja vara sövd. Dilemma!
Hemorojder... Funkar inte salvorna på apoteket? Kommer inte på vad dom heter, men det ska finnas iaf. Annars har jag hört att man ska dricka mängder med vatten och röra på sig mycket.
Helt konstigt att jag inte fått sånna. *gnäggar ironiskt* Jag tycker jag har ALLT annat.
Och idag tycker jag synd om mig själv. Är så jäkla trött på att ha ont i kroppen. Att vara gravid är det bästa jag varit med om, men jag blir helt matt av att inte orka någonting.
Ischias är dagens plåga och jag satt i badkaret nyss och tjöt för allt bara blev för mycket helt enkelt. Åh nu börjar tårarna trilla bara för jag skriver om det. *suck*
Förlåt att jag gnäller vänner...
Önskar jag kände som du Lajban.
Jag har gått upp 14 kilo sedan inskrivningen. Hua!
Jag gick dock ner 10 kilo under de första grav.veckorna så egentligen har jag gått upp 4 kilo. Men jag är världens tjockis. *gnäller igen*