Godmorgon! Jättebra morgon! Vi sov till halv åtta efter en lite knölig natt, dina tummar räckte tyvärr inte SnutteNuttan, men tack ändå. Sonen har lekt helt självständigt sen efter frukost och jag har tonat håret! Snyggt, om jag får säga det själv
Det har snöat och blåst hela natten, snön ligger ett par dm upp på fönsterbläcket, -på ena sidan huset- det ser helmysigt ut. Det snöar en del fortfarande, men jag tänkte ta mig ut och dra sonen i pulkan till apoteket, svmapen är tillbaka Dags för ytterligare en dubbel dos Canesten- som säkert inte kommer att hjälpa ett dugg. Pessimist-javisst!
Antagligen plockar vi upp varsin semla på vägen också, mums!
Är lite orolig att min man inte kommer hem som han ska nu när det är oväder. Han ska flyga från Geneve i kväll, övernatta i Sthlm och ta tågen hem i morgon bitti, om 24 h 10 minuter är han hemma om allt klaffar! Någon som hört något om flygförseningar än?
Var hos bm i går, vi pratade förlossning. Hon är verkligen bra min bm! Hon gav en massa tips och råd hur man kan tänka och det var verkligen ett bra samtal! Skulle gärna gå på föräldrautbildning igen, men det är klart, enskilda samtal med sin bm är ju bra... Hur går det på era utbildningar? Är det något av värde som tas upp?
Oj vad långt det blev... nu ska jag på vinden och hämta pulkan, sen ut och pulsa i snön!