Inlägg från: skånenettan |Visa alla inlägg
  • skånenettan

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Hej!!

Tack alla, ni är underbara!
    Man behöver verkligen höra lite tröstande ord. Det känns bättre för varje dag som går och idag önskar jag bara att de ringer och vi får en tid hos nevro snart. Vill att allt ska gå snabbt!

Är Anniqa oxå på "G", och kidA.... jäklar vad spännande!!

Tjejer... känner ni hur det närmar sig för er oxå.... nu börjas det ploppas bebisar lite till höger och vänster!

*Håller tummarna för er alla*

Jag kan skicka över min 1½ åring så ni kan jaga han lite... det sätter garanterat igång värkar!! Bara hojta till så skickar jag honom...

Kram på er!!

• skånenettan

Hej!!

Tack alla, ni är underbara!
    Man behöver verkligen höra lite tröstande ord. Det känns bättre för varje dag som går och idag önskar jag bara att de ringer och vi får en tid hos nevro snart. Vill att allt ska gå snabbt!

Är Anniqa oxå på "G", och kidA.... jäklar vad spännande!!

Tjejer... känner ni hur det närmar sig för er oxå.... nu börjas det ploppas bebisar lite till höger och vänster!

*Håller tummarna för er alla*

Jag kan skicka över min 1½ åring så ni kan jaga han lite... det sätter garanterat igång värkar!! Bara hojta till så skickar jag honom...

Kram på er!!

• skånenettan

Anniqa: ~~*~~ GRATTIS ~~*~~

lajban: tack för din info!

*Håller tummarna för att vi snart har vår 3:e bebis här i tråden!!*

• skånenettan

~~*~~ STORT GRATTIS LINDA ~~*~~

Hur går det för er tjejer?! Låter som det är på "G" för vissa av Er!
    Hoppas att ni snart får gossa med era små pyren!

Själv mår vi bara bra, Viktor växer och frodas. Vägde han i fredags och han väger nu 3120 gram. *stor kille*

Är inne och läser varje dag och hoppas få läsa att ngn av er åkt iväg till förlossningen... så jag tar mig en titt i morgon igen!

Kramisar från oss!!

• skånenettan

heja snuttenuttan!!!! lycka till!!!

• skånenettan

Herrejisses vilken fart det har blivit i bebisfödandet nu!!

Heja Heja alla som är på BB! Oj heja heja alla ni som fortfarande väntar på att åka dit! Snart är det verkligen er tur, känner ni hur det närmar sig med stormsteg!!

Kram på Er!!

• skånenettan

Men herrejisses!!
    Nu händer det grejor!! Har bebisarna kommit på att det bara är 28 dagar i februari och de har fått bråttom ut?
    Verkar ju bli en massfödelse ikväll!

Heja heja heja!!!!

I morgon blir Viktor 1 månad... kan inte fatta vad tiden har blivit av!!

Kram på er tappra februari mammor som är kvar!!

• skånenettan

Jag lider verkligen med som inte fått ut era februari bebisar ännu!! Stackars Er!! Kan inte ens ana hur hopplöst det måste kännas- ska de bo inne förevigt måste ni tänka!!

Skriker- *KOM UT NU ERA BUSUNGAR!!!*

Grattis alla Ni som har fått och som jag inte gratulerat innan! Man hänger ju inte med i svängarna längre, var ju rätt många som ploppade ut sina små där ett tag.. *S*

Själv växer Viktor som han ska... kanske rent av lite till! Mat är VÄLDIGT gott tycker han!

Har lagt in en liten bild på mina små i galleritet, titta gärna in om ni vill!

Kram på er och massa styrkekramar extra till er som fortfarande väntar på att få möta era små knoddar!

• skånenettan
    Hej på ER!

GRATTIS ALLA NI SOM JAG INTE SAGT DET TILL INNAN!!
    Gud vad det ploppas ut bebisar nu då, fast det är väl på tiden... Skrattande *Envisa busungar*
    Hoppas alla mår bra och att ni njuter med era små bebisar.

Själv har vi det bra och Viktor växer och frodas, var i väg och vägde honom i fredags och vägde 4490gr och var 53,5 lång. (3090gr 50cm när han föddes för 5½v sen)
    Han mår bra föruttom att han ju föddes med det jag berättat om innan -båtskalle.
    Vi var i väg på ct-röngten igår och det gick bra, han var jätte snäll och sov hela tiden..
    Den 22mars ska vi träffa nevrokirurgen och en plastikkirurg som ska operera honom framöver. Skönt att det redan har dragit igång och han kommer opereras snart. Vänta är ju hemsk som ni kan förstå!

Hoppas Ni alla fåra en härlig helg i vinterkylan!! Glad

Kramar från mig och mina busungar!!
  • skånenettan

Hej kära ni!!

Gud vad alla är flitiga på att skriva.... *får så dåligt samvete*
    Förstår inte var ni hittar tiden att vara så aktiva här....

Själv tycker jag att jag ska vara glad om man hinner sitta ner en stund och pusta ut mellan varven.. *S*

Linus 20mån, är så INTENSIV nu... världens trotsålder... hittar på skit hela tiden... *hua*

Viktor växer och frodas, ska väga på fredag .... ska bli spännande! Han har ju fått rätt puttiga kinder kan jag säga och gått från srl. 50-62 i kläder... *HJÄLP vad snabbt det går*
    Han blir förresten 7v idag, var tog dom vägen??

På tal om godis.... ME LIKE!! Har sånt godis begär så det heter duga..... Mmmmm!!

Ska verkligen försöka hänga med från början i nya tråden som jag tyvärr inte kan komma på ngt namn till... *funderar* Nope, står helt stilla.... *amningshjärna*

Kram på er alla där ute!!!!

Linus & Viktors mamma!!
  • skånenettan
    Linda - Stackars Melvin! Vi hade samma problem med äldsta sonen.
    Vi gav han sempers ersättnng och fick rådet att ge bifidus ngt mål-blev inte bättre.
    Fick sen rådet att byta över till NAN - men detta hjälpte dock inte heller utan fick ordination att ge lactoluse (säkert felstavat) och ge honom ngn ml i varje mål. Man fick prova sig fram hur mkt som behövdes- började med 1 ml och ökade sen tills han kunde bajsa obehindrat... Det är helt ofarligt att ge och finns att köpa receptfritt på apoteket. Linus fick äta det länge...flera månader innan han började äta riktig mat som magen fick jobba med.
    Ja det var dagens boktips från mig... Skrattande
    Viktor & Linus mamma
  • skånenettan

Skulle betala dyrt för en hel natts sömn..... Viktor vaknar fortfarande var 3:e timme dygnet runt för att äta.... och han är ju 7v idag.... *suckar*

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!