Det är taskigt att de inte ska få äta på dagis, de behöver den stimulansen med... Min tjej är på dagis tis, ons, fre 8.30-13.30. Det är pojkarnas skoltider och jag går inte dit 4 vändor/dag frivilligt... Men det är okej här, kan vara för att hon är så stor och ska till skolan i höst så de bråkar inte. De ville att hon skulle pricka in alla aktiviteterna, hon har haft så lite dagis jämt... Vi jobbar så mycket mot varann, hennes far och jag.
Morotsjos, du borde verkligen få dispans... Jag valde bort dagis när min son blev storebror, orka inte med att springa var morgon. Men du får ju två små... Skönt att ha lite tid för sig själv.
Linda, Rolle är ju jättecoolt! Funderar på att själv ställa in mej på en son, blir hjärntvättad här hemma. De små tjatar så, nu heter det att det MÅSTE bli en flicka....
Smilla är ju sååå fint! Men jag har hela familjen mot mej om jag vill byta bort Saga... Så då är jag dömd... Och det var mitt förslag så jag borde kunna häva det Vår tjej tycker det ska bli kul att läsa Saga! Vem får skriva på henne?
Jag mår sååå illa, vaknar på natten och mår illa... Har inte gjort ens i början så mannen fråga om jag va gravid? Haha, ha sååå kul... Och susig i huvet, men allt var ju toppen hos BM... Får ringa om det inte ger sig eller blir värre..
Vad långt det blev...