Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Till BB att föda kan du ta med vem som helst, helt okej skulle jag tro. På besökstiden skulle jag säga att mina föräldrar är de jag har så det får de tåla! De är standin som förälder! Lite förståelse får de allt ha!

• 4barnsMom

SnutteNuttan! Underbart då kan vi följa förloppet här!! Hihi, nejdå men ska bli kul att se alla bebbar. Har vi gissningar på vad vi får med? Får vi se om vi har rätt... Jag gissar på flicka, men det är en magkänsla jag haft från början bara... Kan va sååå fel...

• 4barnsMom

Åhhh, så taskigt! Åhhh, så söta kläder!

Mina två har hj-ljuden stämt på men denna vette sjutton vad det blir... Men vore ju kul att bara spåna, för att se om det stämmer på några eller bara nån. Och vad vår mage säger

Linda å Fredde, ska ni byta till nåt flickigare då? För Rolle är ju sååå sött! Fast den skulle kanske inte heta så ändå.. Min man är envis och det är bara Saga som gäller, han får en chock om det tittar ut en med snopp!

Men hjärtljuden har dalat från 159-sist 137... Men bara en gång under 140 Blir kul att se vad det är nästa gång. Ligger vi under då med så heter jag "Kanske en Simon"!!

Föresten är Smilla fint? Jag gillar!!

Aj,aj liten är ond och har hårda hälar... Måste sova, har ju skolbarn.. God Natt på er!

• 4barnsMom

Det är taskigt att de inte ska få äta på dagis, de behöver den stimulansen med... Min tjej är på dagis tis, ons, fre 8.30-13.30. Det är pojkarnas skoltider och jag går inte dit 4 vändor/dag frivilligt... Men det är okej här, kan vara för att hon är så stor och ska till skolan i höst så de bråkar inte. De ville att hon skulle pricka in alla aktiviteterna, hon har haft så lite dagis jämt... Vi jobbar så mycket mot varann, hennes far och jag.

Morotsjos, du borde verkligen få dispans... Jag valde bort dagis när min son blev storebror, orka inte med att springa var morgon. Men du får ju två små... Skönt att ha lite tid för sig själv.

Linda, Rolle är ju jättecoolt! Funderar på att själv ställa in mej på en son, blir hjärntvättad här hemma. De små tjatar så, nu heter det att det MÅSTE bli en flicka....

Smilla är ju sååå fint! Men jag har hela familjen mot mej om jag vill byta bort Saga... Så då är jag dömd... Och det var mitt förslag så jag borde kunna häva det Vår tjej tycker det ska bli kul att läsa Saga! Vem får skriva på henne?

Jag mår sååå illa, vaknar på natten och mår illa... Har inte gjort ens i början så mannen fråga om jag va gravid? Haha, ha sååå kul... Och susig i huvet, men allt var ju toppen hos BM... Får ringa om det inte ger sig eller blir värre..

Vad långt det blev...

• 4barnsMom

malinz81, tror man kan gå lääänge tyvärr... Mina har fixerat sig tidigt och gått över tiden, 2v med första.. Denna är inte fix ännu så jag får den kanske i tid? *hoppas*

SnutteNuttan, jag sov med en natt med sånt under rumpan sen kasta jag den all världens.. Är ju så svettigt, men strongt om du står ut.. Nu har vi bytt madrasser nyligen (liten var det första vi gjorde i nya sängen ) Så kanske man skulle offra sig...
    Får se om jag orkar

Nu har jag satt upp skötbordet! Med blöjor och allt som ska va där så nu är jag redo!! Så kom igen när du vill lilla vän... Om ett par veckor passar bra

• 4barnsMom

Kollar in före filmtajm! Och chokladpudding! Måste fira idag är jag ännu bara 30år.. Imorgon 31... Ja,ja..

Min väska är med klar och vill ju så gärna vråla om helst bara två veckor.. Dagen har varit hemsk! Så ont överallt, ryggen, fogarna tar livet av mej... Har ju städat så man slipper skämmas imorgon

Och promenerat lite och så skulle jag handla och kom hem med massa kilon, att jag glömmer att skicka mannen...

Jag kör med vitpeppar med! Och jag brukar slippa... Så smart med bäddmadrass över skyddet.

Fast nu ligger skyddet på skötbordet, jag skippa plastmadrass och har skumgummi i rätt storlek med tvättbart skydd över. Sen drog jag över ett fint litet påslakan från barntäcke och det blev toppen! (Vi har ju dubbelt upp av det mesta då vi båda hade barn sen tidigare, så då kan jag slösa med grejerna lite ) Ska köpa plastfrotte när jag är in till stan nästa vecka..

• 4barnsMom

Tackar och bockar! Jo, då blev man 31 här på eftermiddagen! Min far var här och tog födelsedagskort på mej... Så kanske man kan få in en första magbild på mej här, *rodnar* har ju varit lite blyg på den fronten... Är 34+0 idag! Känns fort nu.

SnutteNuttan hur mycket gips gjorde ni av med? Min man blev så sugen på att få en på mej med. (Jag visa din för han visste inte vad det var) Funderar på nästa helg, är då 35+0, eller om man vågar vänta till 37+0... Är ju barnlediga varannan helg..

morotsjos, håller tummarna för dej, jag hade magsjuka i v 40 förra grav och jösses vilka (för)värkar jag fick av allt kräkande.. Och mannen låg och sa att han kunde inte köra om... Så jag bada bort dom Håller tårna med!

Linda, jag gör ju själv med! Haha, bra kvinna reder sig själv.. Idag har jag slappat, bara lagat mat till oss och brorsans familj. Men pommes och korv är inte så avancerat.. Gott och alla barn åt!

Jag har heller aldrig fått vattnet att gå utan våld så jag hoppas på det nu med. Bäst var när det inte gick alls, dottern sprängde det på vägen ut Såg ut som en nykläckt pippi på tecknad film med skalet kvar på huvet när hon kom ut!

• 4barnsMom

SnutteNuttan, ett billigt nöje alltså! Möjligen lite längre ner, men inte upp tycker jag. Jag ska säga till bara min far fått fingrarna ur och meijla hit bilderna..
    Lite fundersam på tuttarna, har ju ammat två barn.. Kan man ha Bh under? Och trosor väl.. Sen plastfolie och sen bara att gipsa på? Smörjer man nånstans nånting?

Är det bara gips och folie då, inget annat man ska köpa? Så man slipper till konsum i den där!!
    Är ju helt grön!!! Vad ska du göra med den sen? Jag skulle vilja sätta upp den i sovrummet... Som P-medel!

• 4barnsMom

Buffa! Välkommen in! Har inte heller varit här såå länge...

• 4barnsMom

SnutteNuttan, tackar för tipsen. Vaselin alltså. Bra, tänker att man kan sätta ståltråd redan i gipset där under armarna. Då kan man hänga i dom, så gjorde vi i skolan när vi gjöt gipstavlor...

Pappa skicka inga bilder idag... Ska köpa en kamera, ska köpa en kamera.... De skulle gladeligen låna ut den till födelsen om vi fått den i tid och knodden inte för tidigt...

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!