Inlägg från: malinz81 |Visa alla inlägg
  • malinz81

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Här kommer jag med lite possitiv energi till er som behöver Är på strålande humör idag trots den eviga mensvärken. Håller som bäst på att baka bullar och ska senare tvätta samt städa känner mig huslig värre idag... Har kanske en LITEN baktanke med det hela . Men jag hoppas inte på att nåt ska hända så slipper jag bli besviken

Snuttenuttan hoppas det händer nåt hos dig du verkar ju ha fått upp ångan på det där med förverkar nu

Stackars morotsjos skickar lite energi och styrka så hoppas jag att du tillfrisknar inom det snaraste

• malinz81

God förmiddag alla pigga snyggingar..... Vi verkar ligga på topp vad det gäller sjönhetsfaktorn Själv kan jag bara klaga över svällda fötter och då menar jag verkligen svällda mina skor är nämligen inte ens att tänka på så numera är det sambons 42or som gäller . Men jag har förtröstan det skall snart vara över....

KidA hoppas du har fått din lill* nu så att väntan är över för någon iaf .

Har vaknat flera ggr i natt av dessa lurierivärkar, börjar bli less på detta ska det göra ont så kan det väl iaf vara på riktigt jag vill faktiskt sova oxå ...

• malinz81

Hej tjejer...

Vi funderar på att bygga hus och jag undrar om det är någon som har någon erfarenhet av dessa byggsatshus??? Något man bör tänka på??

Lajban såna sammandragningar har jag haft i flera veckor och inte händer det något för d!!

• malinz81

Någon som vet hur det är med selmas har hon gett sig av till bb??????

• malinz81

snuttenuttan jag vet inte men jag har inte sett henne på ett tag så jag börja fundera om hon åkt in utan mig*surar*

• malinz81

Hoppas du kryar på dig selmas!! Du kan väl ha kvar henne där inne tills min lill fis vill titta ut.*ber snällt* skulle avra kul att ha någon man kände när man ligger där.

• malinz81

hej ... här är en till som varit ute och promenerat lite grann men ack vad det resulterade i förvärkar inte kul... men som vanligt så försvinner dom när man kommer hem och lägger sig ner .

Tog en koll på min nyköpta vagn idag och upptäcker till min förfäran att jag redan har punktering på ett däck. Borde inte det gå att reklamera eller vad tror ni???

• malinz81

Hallå girlz...

tänkte klaga av mig lite mår piss idag.. har mått illa sen igår har huvudvärk, vaknade 3-4 ggn i natt av kraftiga värkar dessutom har jag hela dagen idag haft den eviga mensvärken som tycks ha kommit för att stanna nu.
    JAG VILL INGE MER!!!!!!!
    Ska jag ha ont så får det väl ta och hända något börjar bli frustrerad nu. Men det är bara 9 dagar kvar nu så jag får väl snällt bita ihop känns det som

• malinz81

Grattis linda!!!! Vad roligt..var det planerat eller var det en överraskning från din älskling??

Snuttenuttan: kom igen nu och kläm ut den lill* tycker det låter som om det är på g så lite possitiva tankar nu så är det klart

Snöfall: jag tänkte ta med mig min sötnos ut i morgon på en romantisk middag men vi får se hur det går man mår ju som sagt inte på topp just nu

• malinz81

Stort Grattis snuttenuttan

Skickar över lite styrka och energi till er som behöver det känner att jag har en reserv idag som gör att jag kan dela med mig lite Fick trots allt sova hela 5 h i sträck i natt *jublar*!!!

• malinz81

Vad kul SnutteNuttan att det händer något snart har dudin lill* ska du se Håller tummarna för dig!!!

Har varit hos bm på morgonen och allt var bra sf:40 vad sägs om det tjejer??? 144 i hjärtljud men inte riktigt fixerad hmmm envisa unge!! Men hon frågade om jag ahde värkar för det såg så ut på min kropp?!?! nja har ju lite från och till men inte vet jag, jag väntar tills vattnet går då kan jag tro på att något händer!!

• malinz81

Nu är jag hemma igen!! Fick den 22/2 kl02.17 en liten Oliver på 4060g och 54cm!!!

Ni som inte fått era underverk än hoppas dom kommer snart för detta är underbart !!!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!