BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
GRATTIS Majja!!
*kramar om stackars Linda*
Det låter ju onekligen som magsjuka, men vi kan ju hoppas att det är kroppen som ställer in sig för tömning. Den gör ju det inför förlossning.
GRATTIS Majja!!
*kramar om stackars Linda*
Det låter ju onekligen som magsjuka, men vi kan ju hoppas att det är kroppen som ställer in sig för tömning. Den gör ju det inför förlossning.
Tjohooo!
Ut kom en Elias äntligen!!
Grrrrattis!!
Grattis till pojken hild!!
Melker funderade vi också på härhemma faktiskt.
Välkommen tillbaka till FL Ellynil!
JAAA!
Äntligen kommer Rolle!!
Idag var vi på bvc. Hugo har gått upp från 3985 till 4220. 235+ alltså.
Såkkisbebisen min!
Här mäter dom inte bebisarna förrän dom är en månad, för det är visst för smärtsamt för dom sa sköterskan.
Träffade två andra mammor från föräldragruppen i väntrummet. Så roligt att se dom!
Snart börjar den andra föräldragruppen och det kommer bli så roligt tror jag. Hoppas man kan knyta lite nya kontakter och få lite nya vänner.
Dom tyckte Hugo var den minsta lilla sak dom någonsin sett.
Ja såkka bebisar ska det vara.
*håller med Tokmaja*
Nu har vi sovit hela familjen i två timmar. Vi gick och lade oss vid sextiden för att vila ögonen lite men det blev lite mer än att vila ögonen visst.
Hugo är den enda som fortfarande sussar sött mellan våra kuddar.
Vad härligt axxette!
Jag känner likadant härhemma. Fast det är lite knaggligt med mitt självförtroende när jag ska gå ut med Hugo. Jag vill så ogärna att han blir otålig och börjar skrika i vagnen, och då vet jag knappt vad jag ska göra. Han vill inte ha napp och inget duger mer än att ta upp honom och det är lite svårt när man är ensam. Idag var iofs första turen ensam ner till en vän på snabbfika, men jag var toknervös heeela vägen. Jag tror det blir lättare när han blir lite större så han kan sitta mer upp och kika på allt runtomkring dock.
*kutar iväg och läser förlossningsberättelse*