Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Snuttgurka-Tror att vi blir igångsatt på den 15e dagen här... *hoppas*
    Jag har verkligen ingen lust att gå längre..Har banne mig inte tid..min bror kommer från Oslo i mitten av nästa vecka och till dess ska jag banne mig ha fått ut denna tjuriga bebis *bestämd*

Hoppas att du får en fin dag då Snuttgurka, låter mysigt att få vara m sambon. Mer än bara hemma alltså..
    Vad har ni för väder? Här är det snö och åter snö.. Och NCC verkar inte ha spärrat upp ögonen. Kommer inte att ta oss ut från denna del av stan, gatan är helt igendriven...(säger man så??)   
    Märkligt att jag alltid måste reta mig på ngt, när det gäller denna snö Oskyldig 

Rolle -vår duracell-bebis som vägrar komma ut..
  • Linda å Fredde

Tjooohooo!! Äntligen kanske en saga!! Nu hoppas vi alla att det är dags för dig å lill*n!! Stort lycka till

axxette- *skrattar* ooops..inte bra m vitkål heller.. *stryker på listan över ätduglig mat*
    snuttgurka- oj, så mysigt du kommer få idag Njuuuut och sen tackar jag för visad sympati ang snöröjning *skratt* Jag har gått "över" med 9 dgr idag.. Men jag håller nog med snöfall, de första dagarna var banne mig värst. Nu tror jag seriöst att det kommer att bli igångsättning för min del. Mensvärken försvann ju.. Varför??!! Gråter
    Så nu lallar jag på och tar dagen som den kommer, orkar inte bry mig om denna bebis mer... Flört
    Snöfall- jag ska oxo vara hos BM imrn kl 8, så jag sänder några positiva tankar till dig om du gör detsamma för mig? Skrattande Skrattande 

Håller på att bli galen på detta med FP. Ang inkomster å så.. måste göra några telefonsamtal nu.. Har ju surrat i 2 timmar med en väninna i Sthlm.. Samma visa varje gång.. mundiarreén är total Skrattande

• Linda å Fredde

Snuttgurka & Tokmaja - Ååhh det är såå roligt att handla grejer till bebisen eller till sig själv!! *shoppaholic* Det blir iaf jag otroligt glad över, hur dumt det än är..

Frutti- ja, fy för dessa hormoner.. Om det är ngn tröst, så kommer nog mina lilleskutt-tårar en gång om dagen... Idag är ingen bra dag exempelvis.. Kan falla i gråt för att det är ngt dåligt på TV, eller att halsbrännan återkommer ideligen!!
    Man kan helt enkelt inte rå för det.. Blir inte bättre av att man gått över tiden heller... Fundersam

• Linda å Fredde

Grattis Kasper Ska genast kika in hos dig å titta

Weiring..spännande!! dyker in å läser

Snuttan- ååhhh *avis big time*
    Vilken tur att jag har gjort matlådor då Å vilken känsla att tappa så mkt på så kort tid..hoppas givetvis att mina 25 Förvånad ska försvinna lite fortare än det tog att "få" dem...Vad tror du??
    hahhaaa.. yeeaahh right..

• Linda å Fredde

Pjuu..skönt att höra att jag inte är den ende som har gått upp mkt i vikt
    Rolle har startat sitt kvällsdiscotek igen.. Har lite ont av det, så nu orkar jag inte mer.. Deppad, less å det känns som om jag har ont i halsen oxo...

Åh vad sugen jag blev på semlor nu Inte bra så här sent... hehe..

• Linda å Fredde

lycka till snuttgurka!!! Nu hoppas jag verkligen att det kör igång för din del

• Linda å Fredde

Snuttan - Lite info.
    Villblifler födde en pojke den 20/2. 3430 gram, 52 cm lång.
    Nattvinge födde en flicka... *info saknas*

Försökte kolla upp fruL oxo, men inget napp...

• Linda å Fredde

Oj Lajban!! *gapar stort* Kan det ha varit alla dessa lurerivärkar som faktiskt var riktiga värkar då alltså?? Tur att du åkte då du gjorde det...

Det där m vikten är så individuellt.. Vissa tappar allt på en gång, men de sista kilona dröjer sig kvar, medan andra tappar lite successivt i en längre period. Lite ålderrelaterat tror jag att det är.
    Med det menar jag att en 20 vs en 30 åring har olika förutsättningar, ämnesomsättning bl.a... Kan ju inte påstå att min kropp är densamme som för 10 år sedan. Räknar kallt med att det tar lika lång tid att gå ner dessa kilon som det gjorde att gå upp dem.
    Antar att jag kommer få kämpa lite extra för att få bort dem oxo, tänka på kosten..inga fler kakor nu

Ja, kanske en saga & hild har nog fått sina små mirakel nu *mega-avis*
    Snöfall- hoppas att vi får höra i em hur det gick för dig idag.. Håller tummarna för att vi egentligen INTE får se dig mer! Att dom har lagt in dig så detta lilla barn äntligen får komma ut... Lycka till...

Nu ska jag dra till min dumma BM, rapport kommer vid lunchtid

• Linda å Fredde

Hallå hallå!! Tillbaka från BM!!

Men först- GRATTIS TOKMAJA!!!! *jublar å skjuter raketer*
    Vänta med att föda barn idag, iaf tills imrn njut dagen nu, med en massa gott å unna dig ett kilo tilll Kommer från en som oxo passerat 90 kg sträcket *tummen upp*

Weiring- på den nya sidan, beta, ska du gå in på INSTÄLLNINGAR (menyn till vänster), då står det kontoinställningar överst. Lite längre ner har du ju gjort val över vad VI får se på din sida (Gb, Bilder osv..) BLOGG är nya namnet på dagboken. Du måste föra över blogg från "tillgängliga val" till "valda" i dessa rutor... spara.
    Allt följer med från den gamla versionen.  Hojjta till om det bli ngt galet...

Snuttgurka- Din tur att bli vansinnig på snön idag Stackare som har huvudvärk...en massa vatten å sömn, sen så Men kan dina värkar tillta ngn gång!! *gaaahh*

kidA-verkar som hans magknip håller på att försvinna då Gulligt.. konstigt att så små människor kan låta såååå mkt

• Linda å Fredde

BM besök alltså..

Linda har otroligt bra värden! Fundersam
    Förlossningen kommer att höra av sig till mig snarast. Förmodligen kommer jag att åka in på UL på onsdag (BF+15) och då gör dom en bedömmning utifrån livmodertappen (mogen eller ej) och mina värden, hurvida dom ska sätta igång mig eller ej..
    Och med min vanliga tur så får jag nog åka hem igen å bara sitta å vänta på en unge som vägrar komma ut!! 
    Börjar bli smått orolig över hur stor denna Rolle kommer att vara.. 
    Men min BM trodde att det skulle bli en normalstort barn... vilket idag är???    

Hjärtljuden har sjunkit till 148, fortfarande högt iaf. SF mått ligger kvar på 36cm, inte en millimeter extra. (tack) Blodtryck 106/67 och vikten..90+...*hemlighetsfull Generad*
    Snart är Linda å Fredde oxo föräldrar ... Kyss
    Undrar hur det går för snöfall..... *nyfiken*

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!