Snöfall be bm boka en läkartid till dig. Det är läkaren som ger dig en sjukskrivning men det är fk som skall godkänna den. Men det du skall säga till läkaren är att det INTE är grav rellaterat utan att du har ju problem med ja vad det nu kan vara före du var gravid men nu med den extra belastningen så blir det värre...För då skriver han kanske inte så mycket om graviditeten på sjukskrivningen och då godkänner fk den lättare....Oj rörigt det här men ring genast till bm för de godkänner nästan ingen två veckor före bf.....
Min man tyckte jag klagade bara igår när jag pratade med en svägerska...hans upprepning utav samtalet var så här...och jaaaaag och jaaaaag...Till saken hör att hon har två veckor kvar och har inga problem med att vara gravid!! Men hur som helst jag blev faktiskt sårad utav det påståendet....så nu skall jag inte klaga längre eller försöka och alla har rätt att klaga fast de ÄR kärnfriska till mig utan att jag skall säga något....=(
Knak i lederna, vad gulligt =) Har också kännt det.
Jag har haft några sammandragningar + mensont samtidigt så det är ju riktiga förvärkar och mera sådana vill jag ha =)
Jag tog eda sist och det var en välsignelse utav jaaa det var som att komma till himlen. Är man trött och slut och har kämpat i över ett dygn men bara öppen några cm så behöver man vila ;). Den här gången kanske jag skall försöka men drar det ut på tiden då är det behövligt att försöka hämta lite krafter till krystarbetet som tog en evighet förra gången...
Vill ni läsa min förra förlossningsberättesle så finns den på Majas sida.
www.stenlund.org
Där väljer du maja, sedan går du in på magen, efter magen väljer du förlossningsberättelse...=)
Jo på www.stenlund.org kan du även titta på bäbisen sida som absolut inte är klar men på börjad, även hus sidan (hur det såg ut före)....