Inlägg från: Sarasnaran |Visa alla inlägg
  • Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

axxette - Ja slemhinnorna är ju inte vad dom borde vara. Mjäff!
    Och dessa hormoner!
    Det har slutat helt nu, det var bara då i middags och sen då i eftermiddags efter jag varit ute och halkat runt. Det är varken ljust eller mörkt. Mittemellan liksom, så jag vet inte riktigt. Men Bus knölar på som h*n ska, men jag ska ringa imorgon iaf och bara få huvudet lugnat.

• Sarasnaran

Precis innan julhelgen också!
    Jag ska förresten på akupunktur på fredag för första gången.
    Ser fram emot det som tusan!
    Och nej jag är inte sadist/masochist men jag skulle verkligen kunna testa allt nu mot fogarna.

• Sarasnaran

Anniqa - Men herreguuuud!
    Det vore verkligen skräcken ju!

Själv så hade jag en massa onda förvärkar för en massa veckor senast då vid uvin.
    Sedan dess har jag inte fått en enda "värkaktig" grej.
    Visst blir magen stenhård ibland, men det gör inte det minsta ont någonstans.
    Hade trott att det skulle komma mer och mer nu mot slutet, men jag har varit förskonad.

• Sarasnaran

*fnissar åt fruttis dröm*

Det var faktiskt längesedan jag drömde knasiga drömmar om förlossning och bebis nu.
    Nästan så man verkar lite onormal!

Nej jag går och lägger mig igen. Jag är bara uppe för att Conny kom hem från jobbet.

• Sarasnaran

Jullov från FL??
    Aaaaahnä!

Nu har jag pratat med min barnmorska och hon sa att det var troligen ett blodkärl som brustit eftersom det 1: Var så lite och inte mörktmörkt blod och 2: Bus bökar på och jag har inte ont.
    Skulle det dock mot all förmodan komma mer idag så ska vi göra en undersökning imorgon när jag ändå är där för akupunkturen. Känns tryggt att ha pratat med henne.

Sen till något lite läskigare...
    Min svägerska, hon väntar tvillingar med bf den 19/2 (en dag innan mig ) och igår hade hon fått åka in akut till Lund med täta värkar.
    Hon hade fått en massa grejs i kroppen så dom skulle avta, vilket dom gjorde.
    MEN ena tvillingen mådde inte kalas visst. Så om han/hon (minns inte vilken det var) inte repade sig inom tre dagar så plockar dom ut bebisarna. Läääskigt!

• Sarasnaran

Ojojoj..
    Här händer det grejer kan ni tro.
    Svägerskan är nästan fullt öppen och kroppen vill föda. Men Lund skickar henne till Helsingborg mitt i alltihopa! Fråga mig inte varför, för svärfar ringde och fick nog inte med hela storyn. Troligen blir det akut kejsarsnitt närsomhelst typ. Läskigt och pirrigt!

Hoppas du får bukt med din svampinfektion. Dom kan verkligen ställa till det för kroppen dom där. Mer än man tror!

Ni vet jag sa igår att jag knappt haft förvärkar på flera veckor??
    Jag skulle aldrig sagt det. Idag har jag haft megamånga förvärkar bara jag rört mig. Hmpf!

• Sarasnaran

Välkommen Ceciliaa!

Ja märkligt är verkligen ordet.
    Så då kanske man blir plastmoster inom en snar framtid då'rå.
    Ojojoj. Tur sambon jobbar natt så han kan ha telefonjouren.

Anniqa - Skönt att få komma till bm imorgon.
    Ja dessa bebisar sätter verkligen fart på både det ena och det andra.

Blev så heldeppad när jag kollade i spegeln för en stund sen.
    Fått bristningar på båda höfterna och två små strior fram vid mitt blindtarmsärr.
    Jag trodde länge att jag skulle slippa sådana, men nejdå.
    Så nu deppar jag.

• Sarasnaran

Rand på magen har jag haft jäääättelänge och nu går den hela vägen från mellan brösten ner på lilla underlivet.
    Lååång rand alltså. Haha!
    Naveln kommer nog inte ploppa på mig, men platt är den.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!