Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Nu har jag fått en massa energi och kan bara inte hålla mej längre... Måste få boa!!! Ranta upp på vinden och drog ner alla bebiskläder. (har ju några barn sen tidigare)

De neutrala har jag ju redan tvättat, vikt och laddat i bebbebyrån. Nu var det dags för de flickiga och pojkiga... Hoppas såååå på en flicka om man kollar kläderna, bara min dotter har haft dom, pojkkläderna har min son och två pojkar till haft... Då lär vi handla nytt om det blir gosse

Tänkte lägga färdigt tvättat och klart så kan vi bara rycka den kartong som gäller sen..

Är jag tidig? Hur har ni andra gjort? Nån som kunnat hålla sig... Vaggan fick stå, men sängkläderna åkte med ner Maken blir inte glad när jag släpar på allt själv när han jobbar Hehe, han kan få ta den...

• 4barnsMom

Haha, då är jag inte så tidig! Kan be mannen ta ner vaggan imorgon då Bara var tvungen att kolla så jag inte är helt tokig....

Min kompis har inte ens fixat klart med sin vagn ännu och har bf 2/2 så där är det bråttom... Hon har en vagn på G, men har inte hämtat den och sett den... Gahhh, jag blev galen om det var jag. Köpte vår v 19...

Väskan ja, den lär jag ta itu med, tack för påminnelsen

• 4barnsMom

Ohh, har det kommit en ny Gravid nu i dagarna? Nyfiken...

• 4barnsMom

Linda, jag har ju en del kläder från mina större barn och där har jag klippt en del lappar. De som varit hårda eller skavt, man ser rätt så bra storleken på plagget. De är ju så ömtåliga de små och en del lappar är grymt hårda..

Japp, nu är vaggan bäddad och klar, tackar för uppfinningen torktumlare för jag har inte tålamod att vänta... Jag kravla upp och hämta den på vinden nu på em när maken jobbar Sen tog jag ett foto och skickade till hans mobil Haha, han tror att jag är en galen snart.

Sen har jag tvättat alla pojk o flick kläder så det är bara att rycka rätt påse sen, vilken flaschback det är. Åhh, när jag köpte det här och vad söt den här är osv...

Så nu ska jag vila och bara softa resten av kvällen... Lite här på fl förstås...

• 4barnsMom

Linda, jag har ju en del kläder från mina större barn och där har jag klippt en del lappar. De som varit hårda eller skavt, man ser rätt så bra storleken på plagget. De är ju så ömtåliga de små och en del lappar är grymt hårda..

Japp, nu är vaggan bäddad och klar, tackar för uppfinningen torktumlare för jag har inte tålamod att vänta... Jag kravla upp och hämta den på vinden nu på em när maken jobbar Sen tog jag ett foto och skickade till hans mobil Haha, han tror att jag är en galen snart.

Sen har jag tvättat alla pojk o flick kläder så det är bara att rycka rätt påse sen, vilken flaschback det är. Åhh, när jag köpte det här och vad söt den här är osv...

Så nu ska jag vila och bara softa resten av kvällen... Lite här på fl förstås...

• 4barnsMom

Snacka om att min hade hakat upp sig... Blev två ju

• 4barnsMom

En fundering... Jag är sååå sugen på allt! Kaffe, choklad, mat, godis.. Sen när jag har det jag för stunden MÅSTE ha framför mej så vill jag inte ha...

Kaffe är så med flera gånger om dagen, så nu har jag kokat en mugg igen och ska prova, har jag tur så får jag i mej halva innan jag kväljer.... För just nu så bara måste jag ha kaffe!!

• 4barnsMom

fruL Jag kör med tjockt mysigt täcke och skinn i botten på vagnen. Sen en overall, beror ju på vädret förstås men vi brukar ha rätt så kallt hos oss. Har dock fixat en åkpåse från min bror med så jag är dubbelgarderad Men jag gillar täcke det är så mysigt. Vi har en duo.

• 4barnsMom

Ahhh, fram känns det som att blygdbenet ska gå av... Speciellt om man reser sig för bredbent. Eller om man har gjort nån (o)lämplig aktivitet med benen brett Om man får säga så , då är det ont i några dar här...

Och bak i höfterna gör det ont som bara den i vissa lägen, när jag ska upp från golvet...
    Just som ett löst pussel, känns som man skulle kunna gå isär...

Har varit ute och runt idag, till min mor som tillslut erbjöd sig att knyta mina skor när jag skulle gå... Hon såg väl hur drygt det var

Min dotter 6år, sa en fin sak imorse, satt nedanför mej och tog på mina strumpor Då hon säger lite försynt, magen växer och låren med! Jag blev nog bara tyst...

Nu ska jag försöka sova lite, bara måste ju in här först...

• 4barnsMom

SnutteNuttan Jag känner lika. Hela helgen har varit full av rejäla förvärkar och ryggont! Svider där nere och trycker så man kan tro man ska kacka på sig

Sen när jag var och kissa för tusende gången idag fick jag med ut nåt som likna mysko en slemmis. Bara att dotterns (som är den enda jag sett förut) var större och rödare...

Så nu får det väl vara nog tänkte jag och tog en dusch.... Har bakat och donat i helgen, städat men fått dammsugsförbud av mannen Ska till BM imorgon, kul att se om liten fixerat sig och därför ger mor såna smärtor tro... Var ju öppen sist de titta så snart ramlar h*n väl bara ut

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!