BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Oj , här händer det mycket, kul!
kramp: peppar peppar, har inte drabbats ännu. Hade kramp på nätterna några gånger förra grav, inte kul alls!
åderbråck: stackars... inte snyggt, men det är mycket som inte är snyggt när man är gravid :/ Jag vet faktiskt inte vad mankan göra åt dem, stödstrumpor är ju det man har hört. Hoppas det är övergående!
vikt: Vägde mig i går, har gått upp 10 kg sen inskrivningen och ett par kilo till sen jag blev gravid. Tror jag gick upp 17 kg sist och så mycket ska jag nog inte upp i denna gång tror jag... Ett råd: tänk inte på vikten så mycket, som någon skrev så kan det ta lång tid att gå ner och i början är man oftast en stor degklump. En del har väl lättare än andra att komma tillbaka till sin ursprungliga form, men stressa inte! Jag började känna mig stressad när sonen fyllde halvåret, började viktväkta och mådde egentligen rätt dåligt att det, psykiskt. Jag ville ju fika med alla andra mammor, i stället tog jag en skorpa... *drömmer om kladdkaka med grädde...*
magsjuka: sonen har ju varit sjuk, men verkar nu har repat sig ordenligt! Inget kräks sen i förrgår kväll. Massor av mat i går kväll och hittills i dag. Härligt!
förkylning: usch säger jag bara. VILL bli frisk snart! Nu är våra nyårsaftonsgäster sjuka också :( Hoppas att de blir så pigga så de kan komma, har ju sett fram emot det sååå mycket!
snö: Åhh! vad härligt det är just nu! Njae, inte att snön åker horisontalt utanför fönstret, men det är fint när den väl har landat! Hoppas på lite pulkabacke i helgen!