BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Ellynil: Ja det är fascinerande hur många som kommenterar magen. Roligt blir det ju när de får nått tindrande i blicken och kommenterar hur fint det är med gravidmagar, mindre kul när de börjar tjata om att det "snart är dax va??" Jag tar det mesta med en klackspark Vänta bara, hon ska upp ett kilo till innan jag är färdig, ungefär halva sin nuvarande kroppsvikt... Då kan vi snacka giganto-mage!
FruL: Ja visst är det helt otroligt vad man kan se på UL!?! Vår lilla hade också hår (såklart hade jag ju inte sett det om bm inte pekat på dem med markören )
Precis som LoF skriver så har jag också hört att man brukar ta i för mycket. Dessutom fick jag veta i en annan tråd att en tjejs barn hade varit väldigt olika 2 första var jättevarma och behövde inte mycket, medan senaste (någon vecka gammal nu) var mycket kallare och behövde mycket mer för att hålla värmen, så jag tror att man får känna av sin lill*s behov.
Själv har jag åkpåse av polar-modell, så jag kommer inte att satsa på mer värmande i vagnen (om jag inte märker att det behövs såklart) och troligen inte heller på en vanlig overall, hon är ju så liten att hon kommer att vara i insatsen mest hela tiden när vi är ute denna vinter och våren kommer ju rätt snabbt i skåne Dock funderar jag på en fleeceoverall som hon kan ha när vi ska åka bil, åkpåsen ryms inte riktigt i babyskyddet
Min käre make har hittat en overall av något slag som ser ut som en teddybjörn, jag var tvungen att plocka upp hakan från golvet! Min usch-för-att-shoppa-och-absolut-inte-snuttesött-make plockar fram en sån grej! Han kan fortfarande förvåna mig efter 4 år