Snuttenuttan: Vad tragiskt med Connys bror, tur att Conny kom!
Linda! Vad roligt att höra ifrån dig. Skönt att ni verkar vara på rätt spår nu. Bearbeta förlossningen, så får du berätta sen när du får tid och ork.
Lyckos er som fick sova i 5 1/2 timme, trots läckande bröst :-/ här sover vi max tre timmar i sträck *surar* Men men, det blir väl bättre snart hoppas jag, och vi mår ju bra mitt i all trötthet, så man ska väl inte klaga för mycekt.
Caza: hoppas det händer något spontant innan fredag! *håller tummar och stortår*
I dag tog jag min första promenad på egen hand. När jag hade tankat Olle, som jag trodde, proppfull, drog jag på mig ytterkläderna i rasande fart, i med hörlurarna och på med Lasse Winnerbäck i spelaren.
Ut på rask promenad. Jag klarade raskt i 20 minuter, sen började det rinna i underlivet... Jag som har haft väldigt lite avslag sista dagarna, nu kom det en rejäl laddning av ansträngningen. De sista 10 minutrarna hem gick långsamt, långsamt. Det kändes obehagligt att ånga på i det läget. Men vad underbart det var att komma ut på egen hand!!! Rask promenad har jag längtat efter i månader!!!
Väl hemma var det tyst och lugnt, Fredrik satt och matade Olle med tillägg... jag som var bombis på att han var proppfull :-/