Inlägg från: morotsjos |Visa alla inlägg
  • morotsjos

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

hild, jag känner igen det där med öronen.

Kanske en Saga, ja, vi måste vara supermysiga eftersom barnen inte verkar vilja komma ut... Jag tycker att det skulle vara trångt nu för mina två, ytterligare ett skäl att komma ut. Men å andra sidan, när jag tittar ut (det har förresten slutat snöa) så kan jag tänka mig att de tycker att det är varmt och gott i magen. Själv gillar jag ju vattengympabassängen (34 grader), så jag får väl försöka förstå dem.

Linda, du blir inte ensam kvar, jag är ju här och tror inte att barnen kommer förrän de blir utslängda på allvar om två veckor.

• morotsjos

Nämen axxette, lämnar du mig?! Skämt åsido, hopppashoppashoppas för din skull att det är på gång!

• morotsjos

Ah, redan 2000. Missar väl det med något enstaka... Ska baka lite chokladrutor nu, modershjärtat kommer och fikar om en dryg timme.

Grattis weiring! Skönt att allt gick bra, om än fort.

• morotsjos

...snabbt som attan skriva ett inlägg till så kniper jag kanske 2000 också

• morotsjos

Skönt att höra, axxette! Fostervattnet byts ju ut hela tiden, det ingår liksom i hela vätskebalansen i våra kroppar, kanske har det hamnat lite mindre i din mage i takt med att bebisen växer?

• morotsjos

Håller tummarna för Harley!

I övrigt inget nytt på den här fronten. Har sovit riktigt gott inatt och har ett fikabesök inplanerat om ett par timmar. Verkar inte bli bebisar idag heller *irriterad*.

• morotsjos

Kladdmuffins?! Recept hitåt tack!

Solen skiner här idag, underbart!

• morotsjos

Då ska jag genast leta i sju sorters kakor. Tackar för tipset!

Glömde ju nyss, Lajban, nu är det verkligen din tur. Kör hårt och lycka till!

• morotsjos

Recept är alltid välkommet. Och baka är ju trevligt. Men jag har sån mensvärk idag att jag mest hänger här vid datorn samtidigt som jag lyssnar lite halvhjärtat på sprinten från TVn.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!