Inlägg från: Sarasnaran |Visa alla inlägg
  • Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Va spännande Anniqa!!
    *blir tokavis*

Nu har jag varit hos frissan och klippt och slingat mig och hon sa att det faktiskt har hänt många gånger att förlossningen satt igång efter man varit hos frissan! Haha!!
    Så jag går här och väntar nu.
    Det har väl med avslappningen att göra kan jag tro. Man blir ompysslad och omhuldad och man kan slappna av och snacka lite gojs med någon man träffar så sällan.
    En update på skvallerfronten ingår såklart där.
    Det är för övrigt min familjs grannars dotter som klipper mig, så vi är inte okända för varandra direkt.

Nu har tvätt-tid också. Conny är hos sin mamma och städar bilen och ska montera in babyskyddet för att ha koll på hur den fungerar när det sen är dags. Sen var det något med spolarvätskabehållaren som skulle fixas... *minns dåligt* Så jag ska själv baxna ut tvättkorgen och ut ur huset, över en väg och ner i nästa trapphus för att tvätta.
    Gah! Tungt!! Men va fasen, nu gör det inget längre.

Linda - Jag tänkte på dig när jag vaknade imorse!
    Jag har visst nämligen snarkat mig igenom hela natten så Conny fick gå upp och leta fram öronproppar!

• Sarasnaran

Rapar i sömnen??
    *fnissar högt*
    Jag har planerat in ALLT fram till den förste februari. Alltså verkligen ALLT!!
    Frissan, fylla på naglarna, ultraljud och öppet hus på förlossningen, baka, göra storkok..
    Igår köpte vi ny soffa och idag ska jag pilla fint i vardagsrummet.
    Ska till apoteket...
    Haha!! Kommer inte ungen efter denna veckan så vette tusan om h*n kommer överhuvudtaget!

• Sarasnaran

Tjopp tjohej!

Linda - Det är helt rätta takter! Allt eller inget!

Jag har också köpt grejer på Lindex, fast det var igår.
    Tvättade redan är dom oxå.
    Hade 25% på alla barnkläder så man fick ju passa på. Hihi!

15/2:
    16/2:
    17/2: kidA
    18/2:
    19/2:
    20/2: SnutteNuttan
    21/2: Linda å Fredde, Malinz81
    22/2:
    23/2:
    24/2:Kanske en Saga
    25/2:
    26/2: Kasper
    27/2:
    28/2: axxette
    1/3:
    2/3:
    3/3: morotsjos

• Sarasnaran

Morrn!

Caza - Va tråkigt eftersom du så gärna vill föda vaginalt.
    *kramar om*

Anniqa - Nej alltså jag hade 25% för att jag fått en kupong om det hem i brevlådan.
    Jag är väl en extra viktig kund eller något sådant.

Här har det minsann inte hänt så mycket heller. Har träningsvärk i hela kroppen sedan igår, men knappt några sammandragningar. *surar*
    Jag vill liksom inte vara gravid ALLS längre. *tjatar och tjatar*
    Men idag ska vi iaf på vårt sista UL.
    Känns lite sent och knasigt eftersom vi ändå ska ses snart, men kul ändå såklart.
    Och efter det är det öppet hus på förlossningen. Känns också sent!
    Men så är det gjort iaf.

Ha en bra dag flickelix!
       /Sara

• Sarasnaran

Tjing tjong!

Nu har vi kommit hem.
    Vi orkade inte gå på rundvandringen efter ultraljudet... Vi ville komma hem, för vi var så sabla trötta efter en natt med Bus på högvarv.
    Vi hade fått vänta i 1½ timme dessutom, och det var vi inte så sugna på.

Nåväl, det var mysigt att se Bus på skärmen där!
    Jag har 2838 gram bebis i magen.
    3% över medel. Heeeelt okej med andra ord.
    Allt annat var kalasbra och bm som utförde det var så rar så rar såå.
    Fick två bilder med hem, en på Bus ansikte framifrån och en på en liten tass! Hihi! Det var så sött! Man kunde se alla tårna.

• Sarasnaran

Vilken rund och fin kalaskula Gulliver!!
    Blir avis!! Min är mer som en medicinboll som hänger ner mot golvet.

Om 25 minuter ska jag på ansiktsbehandling.
    Ska bli very naaaajs!!

• Sarasnaran

Julius - Det kommer kanske ut en liten Semla?
    Hihi!
    Det är ju rätt tid för det om inget annat.

Ansiktsbehandligen var ljuuuvlig. Åååh, man önskar man kunde göra det lite oftare, men det tillåter inte min plånbok iaf. Jag unnar mig nagelbyggnad.

• Sarasnaran

Fina namn Lajban!
    Bra kombinationer av namn tycker jag.

Vi är ganska säkra på våra namn också. Fast man får ju se vad det är för "sort" och om det ser ut som NN och NN. *är lite hemlig*

*funderar på om jag behöver en myrstack*

• Sarasnaran

morotsjos - Shopping är minsann aldrig fel för själen. Hihi!

När du nämner vattenkokare så måste jag ju berätta om min iq-fiskpinnekarl som sabbade vår förra veckan. Moahahahaa!
    Han hade jobbat natt, kom hem och skulle direkt iväg och pilka fisk med sin bror.
    Varm choklad skulle han ha med sig tyckte han, och trött och lat som han var där på morgonen så hällde han MJÖLK i VATTENKOKAREN och trodde att det skulle bli skiiitbra.
    Det blev det inte kan jag meddela. Allt var ju tokbränt och det var bara att kasta den i sopen.
    "Jag hade jobbat natt" är hans argument mot detta. Och SOM han får höra det!
    Hihi!
    Är din karl lika knäpp när han jobbat natt och inte ska sova direkt, Linda?

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!