Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

WOW!!! Weiring!! Lycka till

ååhh så spännande, 2 på samma dag!!

*klappar rolle på huvudet* Å du hade tänkt att komma till sommaren...??

• Linda å Fredde

Måste uppmana er som INTE har uppdaterat till nya FL, att göra det..
    Flertalet vars GB som man inte kommer åt.. Bara pressen Lite tråkigt..vill ju inte verka högfärdig å bara trippa förbi..

beta.familjeliv.se

• Linda å Fredde

Hild- ja, det där m maten..
    Jag har gjort som så, att jag har ätit det som jag mår bra av, det som jag har fått lust på. Därimot så har jag passat mig för skaldjur när vi ätit ute (sallad,pizza,förrätter) och opastoriserade produkter (brie, viss blåmögelost osv). Även varit försiktig med fisk, insjö å östersjöfisk. Skinka, salami, pastrami, parmaskinka har jag svullat på i vanlig takt.

Anser inte att man ska bli hysterisk över detta m maten. Suntförnuft måste råda anser jag. Det jag mår bra av, gör nog Rolle oxo..

Basturökt, enrisrökt, varmrökt, kallrökt är det olika sätten som man röker köttet på. Ingredienser och tillvägagångssätt..
    Blev du ngt klokare eller svammlar jag bara

• Linda å Fredde

Lindsey- ojoj oj .. huga..

Kul m OS, mera mera mera..
    Nu har Fredde åkt till jobbet, kommer hem i natt. Så jag har lockat hit en väninna, vi ska se på OS å skvallra
    Härligt! Är så trött på denna eviga tristess som förföljer mig varje dag..

• Linda å Fredde

Tack vare Fl så har jag bra sällskap Men annars så rullar TVn, tvätt, läsa lite..*funderar*... omplantering av blommor (ska inte skryta så häftigt på den fronten..nej) och en och annan tupplur.. Men blää så långa dagarna är ibland.
    Fattar inte hur man får dem att gå..

• Linda å Fredde

Var lite deppad här innan Fredde åkte (varje gång han åker..)och sa att jag var superless på denna mage nu.
    Han tyckte inte att jag skulle gnälla, inte före BF iaf, sen kan du gnälla.. hmmm.. Han har egentligen rätt...men det är gott å gnälla ibland å leka martyr

• Linda å Fredde

Kan tyvärr inte uttala mig ang värkar, har nämligen inga alls

Vill oxo veta mer on hinnsvepning cast77....??

Själv har jag varit sjukskriven från den 26 oktober.. *suckar* Så väntan å tristessen har varit lååång!! Tack och lov susade december förbi i en rasande fart, men det andra månaderna..blää..
    axxette- åh äntligen är du ledig passa på å njut nu, som sagt, sov, vila.. Härligt. Önskar att jag oxo hade kunnat jobba så långt in, men om jag skulle pallat av det är ju en annan fråga.. Bra gjort av dig!!

Tårar har det varit mkt av för denna jänta. Upp å ner hela tiden. Men jag har iaf inte varit lynnig å sur, inte förrän idag möjligtvis.. Innan graviditeten var det väldigt sparsamt med tårar. Tyckte nästan att det var ngt förnedrande, av sig själv alltså. Men Fredde fick mig att inse att det inte är ngt fel att gråta, bara mänskligt..
    Men nu är det lilleskutt som har tagit över ist..inget mellanläge nej..*skrattar*

• Linda å Fredde

God morgon

Ja, jag är oxo supernyfiken, vill så gääärna veta om vi har 2 nyblivna mammor idag Nu vill vi veta, pronto!!
    -Conny, skynda dig hem!

Själv hade jag en konstig känsla igår i kroppen. Blev jättedålig i magen och när Fredde kom hem i natt vaknade jag & mådde superilla.. Minns någonstans i bakhuvudet att Snuttan kräktes å mådde illa för ett tag sen.. Magsjuka elle förberedelser inför förlossning??? Ngn som har erfarenhet av sånt där tro?? Kanske en saga??? Morotsjos??
    Känner mig lite små konstig fortfarande, men ska minsann släpa ner fetröven på stan ändå. Klarar inte av att sitta inom dessa 4 väggar längre!!
    Här vräker snön ner!!!! Dag nr 2...

• Linda å Fredde

Kanske en saga- glömde ju att tacka för infon ang hinnesvepning!!
    Lät inte så kul, men vad gör man inte? Men går det att göra på förstföderskor tro?

Ja, uschaaa..läste på aftonbladet att de har hittat lilla Bobby nu..under isen..*ryser* Fy fan för en sjuk karl och söndermanipulerad mamma (givetvis inte frisk heller).. VEM skulle kunna göra ngt sådant mot sitt eget barn??

• Linda å Fredde

Mkt OS idag Men jag tog banne mig en tur på stan idag. Härligt!! Träffade en massa folk som undrade om det inte var dags snart.. om dom bara visste hur mkt jag önskar detsamma..
    Köpte en ny toning, trots att jag inte vill vara mörk längre. Men det kommer ju trots allt att dröja några månader innan jag kan göra slingor, så det blev på detta vis. Sen köpte jag lite sånna där måste-ha-grejer, shampoo, balsam, deo å en ny mascara. Som vanligt är man överlycklig när man går mot bilen med en påse i handen
    Hittade tyvärr ingen att fika med, men ibland är det skönt att få göra allt i sin egen takt oxo. Sitter här med en Rolle som lever rövare i magen och ett underliv som snart ramlar av..ont ont ont.. Men jag gjorde en "morotsjos" iaf, undrar om jag ska ta fram dammsugaren nu..

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!