BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
KidA: Men det blir ju bättre och bättre för varje månad framöver. Du får glädjas för det
KidA: Men det blir ju bättre och bättre för varje månad framöver. Du får glädjas för det
Här var det lugna gatan i kväll. Vad gör ni?
Själv har jag tittat lite på hockey och ätit supergod blåbärspaj med vaniljglass till. MUMS!
Disco i magen i kväll, nästan så man blir lite orolig.
SPÄNNANDE! Nu händer det kanske nåt igen i vår tråd! *heja heja SnutteNuttan*
Jag hade ett gäng starka förvärkar i natt, trodde nog att något var på gång, men icke.
*hmpff* Weiring, svikare...
Närå, jag klarar mig kvar ensam... Hoppas verkligen att allt går bra för dig!
Kanske en Saga & Selmas: Välkomna till klubben!
Jag gick 42 hela veckor med sonen Det var inge kul alls. Även fast jag mådde ganska bra alla 42 veckor. Har inget hopp om att få innan bf... är mentalt inställd på det för at tinte bli så besviken när vi går in i mars månad.
Är jätteglad för alla bebisankomster, och jätteavundsjuk!
Hinnsvepning Tell me more?!?!
hild! Så du är också lärare, kul! Har du ferietjänst? Har du läst på hur du ska planera föräldraledigheten?
Snuttgurka... vi är nog många som sitter en del vid datorn här. Lär bli ännu mer för min del nu när jag slutat jobba. SIsta dagen i dag!!!
Var hos bm i dag. Allt bra! Hon sa att jag skulle vila/sova mycket nu när jag blir ledig, det är det bästa föberedelsen inför förlossningen. Om man är utvilad är värkarna starkare sa hon. Bokade en ny tid i v. 41+3 men hoppas slippa det...
Nu är det kanske mammor, Weiring och SnutteNuttan!
Nu har jag kört 2 skidskyttetävlingar och en stafett, ett super G och ett kombinationsstörtlopp, kommer inte bebisen efter detta vet jag inte vad som hjälper
Jag är sååå nyfiken på SnutteNuttan och Weiring! Undrar hur det har gått för dem.
Vi var på landet en kortis på förmiddagen och kollade att det stod kvar. Allt såg bra ut. Var förbi lokala skidbacken och kollade, har aldrig varit där förut. Snacka om sugen på att åka skidor! Saknar det jättemycket den här vintern. Har haft ett par riktigt härliga Frankrikeveckor förra året och året innan, hade gärna åkt i år igen. Men nästa år, då...
Sov riktigt bra i natt, upp "bara" 2 ggr och kissade, fick sova ända till 7.00 då sonen gastade inifrån sitt rum.
Hinnsvepning, huu det låter lite läskigt.
Välkommen Tokmaja! Jag var inne i ditt krypin, men kunde inte skriva något i gästboken, uppdatera till betaversionen vetja?! När har du bf?
Sovit helt fantastiskt i natt, är helt utvilad! UNDERBART!
Nattvinge! Håller tummarna för dig att det inte är falskalarm! Det låter som om det är på riktigt! *håller tummarna*
Extra välkommen då Tokmaja! Vi har samma bf! Sist av alla här utom morotsjos, som har ända in i mars, "men" väntar tvillingar.
Linda, hör med bm om du ska behandla dig eller inte. Det är säkert inte fel att behandla, men för säkerhets skull.. Har du mycket besvär? Klåda? Flytningar? Jättetorr?
Ceciliaa- har du hittat tillbaka? Jag trodde du hade övergett oss. Vi måste ju hålla i hop vi 28/2-are! Du har väl läst att Weiring är på BB?
morotsjos, jo, visst måste det vara bättre med två snuttisar i magen än i kuvös...
Har massor av förvärkar, både i går och i dag. Bådar gott inför framtiden! Men det sätter lite griller i huvudet, jag är ju mentalt förberedd att gå över tiden, så om det skulle sätta igång innan kanske jag inte är beredd? Hur tusan ska man tänka. Jag vill verkligen inte vänta mig något för tidigt, men måste ju vara förberedd OM det skulle sätta igång...Kontrollbehov???
Selmas: *klappar om*, ja visst är det jobbigt när alla andra försvinner härifrån, det borde ju vara din tur nu. Tänk på att sova och vila också, inte bara hålla igång...
Linda: huu, alla svampbesvär på en gång, inte kul! Har du åprovat med huskuren att smörja/badda med yoghurt? Kan stilla klådan iaf. Smörja jättejätteofta med vitt vaselin dämpar bra för mig.
Tips på vad man kan göra när man går och väntar på förlossning:
*laga matlådor så man slipper laga mat första tiden
*baka förstås
*pyssla med blommorna och diska alla blomkrukor
*lösa korsord
*lösa sudoku
*göra en hemsida inför bebisens ankomst, som är lätt att uppdatera med lite bilder och text.
*knipövningar
*sätta in foton som ligger sedan i somras...
*fixa med barnförsäkring åt bebisen
*sätta in högen med viktiga papper i pärmen...
*kolla på OS
*köpa en hel säsong med någon serie på DVD och ha maraton, tips på serier: Buffy, Angel, Twin Peaks, Vänner, Riket (den danska)
Ja, det var några tips, det är vad jag har tänkt ägna tiden åt framöver. Fyll gärna på listan!