Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

noah har haft napp sen första natten. han tog den direkt efter att han ammats i några timmar o sen sov han 7 timmar..

ja det är väldans bekvämt att kunna lägga ner honom. han älskar dock att sova där det är liv o rörelse. så just nu sover han på soffan här brevid mig tex

imorgon är det ny vägning. ska bli spännande att se vad korven väger. sist vägde han ju 5720 när han var 4 veckor. nu måste han nästan väga över 6 kg

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

anniqa

jag ska tillbaka på onsdag dessutom "så hon får gå lite djupare o arbeta bort alla knutor ordentligt". sååå skönt. jag låg där o njöt. höll på o somna flera ggr.

• hot fuss

anniqa

ja det var ingen fara ang brösten.. triggerpunkten? jag vet inte.. hon sa inte så mkt vad hon gjorde liksom. hon bara bad mig säga till om det gjorde ont. var sitter triggerpunkten? hon masserade o tryckte nog över hela ryggen så det gjorde hon säkert iofs..

• hot fuss

var på bvc idag med noah. gissa vad han väger?

6250 g

från 4090 till 6250 g på 5 veckor. det ni!

/mamma gräddtutte

• hot fuss

axxette

det sjuka är att för mig är han ju sååå liten. han sitter i grodställning på magen fortfarande o är värsta bebisen ju. o balanserar honom med en hand gör jag oxå. så neh så tungt eller stort är det inte..

men ena jäkla biceps lär jag få..

• hot fuss

caza

din stackare.. vad gör du där "på andra sidan" egentligen? håller tummarna att det går snabbt imorgon o så.

• hot fuss

det är som noah o agnes.
    de är som natt o dag.
    agnes skulle vyssjas o vaggas hela dagarna.
    noah kan ligga på en filt o bara jollra o le långa perioder.
    agnes skulle gungas o sjungas för när hon skulle sova. o gärna i flera timmar då..
    noah kan man bara lägga ner o är han bara nyammad o torr i blöjan så somnar han...

konstigt med 2 så olika syskon.

• hot fuss

anniqa

kanske gör det..

fast agnes var bra på annat som noah är sämre på.. hon sov hela nätter fr 2 veckors ålder tex (19.00-09.00). sånt är mkt värt..

• hot fuss

ohh grattis tokmaja *blåser fanfar*

hälsa o gratta fr oss i tråden!

• hot fuss

snuttenuttan

samma här.. noah har hållt på i 3 dgr nu o haft JÄTTEONT i magen.. o ändå har jag inte ätit ngt speciellt.. vet inte vad jag ska göra.. han spänner hela kroppen o bara skriker

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!