BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Ny tråd! Härligt! Några nya "ansikten", kul!
Mensvärk, tja, det känns lite så mellan varven Lajban, och såvitt jag minns gjorde det så även med sonen.
Byta bm får jag också göra, eftersom min bm själv ska ha barn med bf typ 25/2, så jag går hos henne januari ut och sedan blir det en annan. Men det är samma som brukar göra våra ul, så det är ju inte en helt ny bekantskap.
Vår FUB förra gången var kanske inte det mest lärorika jag varit med om, hade väl kunnat läsa sig till det mesta, men det var ett bra tillfälle att prata om saker (typ smärtlindring vid förlossning, amning osv) och en möjlighet att greppa att snart är det dags. Sen fortsatte vi mammor att träffas under mammaledigheten och jag umgås fortfarande mycket med en av mammorna. Så för min del hade det nog mest social betydelse. Och för maken var det jätteviktigt. Den här gången vet jag inte riktigt vad jag ska vänta mig, det är ju en tvilling-FUB och det ska bli kul att träffa andra i samma sits. Sen hoppas jag ju på lite konkreta råd. Men vi börjar inte förrän 10 januari, så det är ju några veckor kvar.
Sist men inte minst, sonen är sjuk igen. Doktorn igår, men enligt honom bara en vanlig, om än elak, förkylning. Betyder att maken är hemma för VAB. Mysigt att vara hemma allihop, trist att sonen är sjuk dock.
Kram på er så här några dagar före jul!