• many87

Travmänniskor

Hej
    Jag tänkte kolla om de fanns fler travmänniskor som sitter å kikar på denna sidan..
    Tänkte vi kunde samlas här å prata lite om allt å inget Glad 
    kanske visa lite kort på våra travhästar osv...
    Får se om de finns fler än jag som håller på med detta... Glad 

• Svar på tråden Travmänniskor
  • morrontrött

Här är en travmänniska, men utan att just för tillfället vara något involverad i nån häst. Så man kan kalla mig för en föredetting.
    Jag saknar hästarna ngt fruktansvärt, men just nu finns det inte tid för hästar i mitt liv. Längtar efter att ta upp det igen.

• cajsasmamma
    morrontrött skrev 2011-09-20 20:09:11 följande:
    Här är en travmänniska, men utan att just för tillfället vara något involverad i nån häst. Så man kan kalla mig för en föredetting.
    Jag saknar hästarna ngt fruktansvärt, men just nu finns det inte tid för hästar i mitt liv. Längtar efter att ta upp det igen.
    Jobbigt när man inte hinner med hästar men hoppas att du en dag kommer ha tid igen  
  • many87
    morrontrött skrev 2011-09-20 20:09:11 följande:
    härligt :) 
    trist att inte tiden finns, hoppas den snart kommer igen.. du får gå på travet å se de på tv så länge  :) även om de inte är samma sak... 
  • many87

tänkte bara berätta att våran 2årng ska kvala på söndag å våran "gamle" ska starta :) ska bli spännande :)

• MoonFlight

Upptäckte igår när vi fick torsdags programmet till Åby att min lilla dam är anmäld till drottning Silvias... Hon som inte ens är igång... Ångest... Hinner man få upp henne så hon är i sådan bra form tills dess...
    Ska ju sättas igång igen så fort jag lyckas trycka ut denna gulliga unge som ligger på sista jäsningen, har ju bf om 6 dagar så...

Annars ser hennes mugg mycket bättre ut men hon är tjock i benen på morgonen men inte på kvällen när hon kommer in från hagen. Ska man behandla med något tycker ni eller bara låta det vara? Besluts ångest ang det... Dessutom så ska hon få nya skor nu i veckan oxå så blir det nog bra hoppas jag. Har ingen bild på henne som jag kan lägga ut eftersom jag sitter på mobilen men ska se om jag inte kan lägga ut en film när hon rör sig lite i hagen om någon vill se...

• cajsasmamma
    many87 skrev 2011-09-21 17:49:39 följande:
    cajsasmamma: fina hästarna är =)
    Tackar!

Fast jag tycker att Rottan skulle kunna ta och gå upp i vikt lite men det är inte det lättaste när man har en matvägrare :)

• cajsasmamma
    many87 skrev 2011-09-21 17:52:44 följande:
    tänkte bara berätta att våran 2årng ska kvala på söndag å våran "gamle" ska starta :) ska bli spännande :)
    Superkul :) 
  • cajsasmamma
    MoonFlight skrev 2011-09-21 19:05:36 följande:
    Upptäckte igår när vi fick torsdags programmet till Åby att min lilla dam är anmäld till drottning Silvias... Hon som inte ens är igång... Ångest... Hinner man få upp henne så hon är i sådan bra form tills dess...
    Ska ju sättas igång igen så fort jag lyckas trycka ut denna gulliga unge som ligger på sista jäsningen, har ju bf om 6 dagar så...

Annars ser hennes mugg mycket bättre ut men hon är tjock i benen på morgonen men inte på kvällen när hon kommer in från hagen. Ska man behandla med något tycker ni eller bara låta det vara? Besluts ångest ang det... Dessutom så ska hon få nya skor nu i veckan oxå så blir det nog bra hoppas jag. Har ingen bild på henne som jag kan lägga ut eftersom jag sitter på mobilen men ska se om jag inte kan lägga ut en film när hon rör sig lite i hagen om någon vill se...
    Tvätta med Lactacyd(om det behövs tvättas) + Idomin är det bästa enligt mig. 

När var hon sist igång ? och när är det nu igen som DSs går? 
  • many87
    cajsasmamma skrev 2011-09-21 19:14:46 följande:
    Tackar!

Fast jag tycker att Rottan skulle kunna ta och gå upp i vikt lite men det är inte det lättaste när man har en matvägrare :)
    Ja du känner igen de problemet med att få upp i vikt. de är sjukt svårt.. 
Svar på tråden Travmänniskor