• many87

Travmänniskor

Hej
    Jag tänkte kolla om de fanns fler travmänniskor som sitter å kikar på denna sidan..
    Tänkte vi kunde samlas här å prata lite om allt å inget Glad 
    kanske visa lite kort på våra travhästar osv...
    Får se om de finns fler än jag som håller på med detta... Glad 

• Svar på tråden Travmänniskor
  • many87
    cajsasmamma skrev 2012-04-16 21:14:35 följande:
    Tack för mailat!

Jo vi hade snö på morgonen men ikväll var det fint igen, hoppas hoppas att det inte regnar eller snöar i natt så hästarna får få ut i sina stora hage på ca 10ha! 
    usch vad tråkigt..
    har hört att de varit snö kaos i götebrorg i natt å på morgonen... nu var de en som sa att vägarna är bra..
    så jag hoppas verkligen hon har rätt eftersom vi ska åka ner dit i eftermiddag.. känns inge kul med snö å blask nu i april... 
  • cajsasmamma
    many87 skrev 2012-04-17 11:44:06 följande:
    usch vad tråkigt..
    har hört att de varit snö kaos i götebrorg i natt å på morgonen... nu var de en som sa att vägarna är bra..
    så jag hoppas verkligen hon har rätt eftersom vi ska åka ner dit i eftermiddag.. känns inge kul med snö å blask nu i april... 

Idag fick pållarna komma ut i stora hagen och dom tyckte om det kan jag säga :)

Lycka Till ikväll!

• many87

Fick en bild på herrn igår på värmningen... Han fick sällskap dessutom =D
  • cajsasmamma
    many87 skrev 2012-04-18 21:37:06 följande:

Fick en bild på herrn igår på värmningen... Han fick sällskap dessutom =D
    Trevligt med sällskap!

Hur gick det för honom? Hade han mognat? 
  • many87

Ja de var kul att han fick lite sällskap...

Jo de hade han allt gjort han gick jätte bra, blev lite nervös när de tutade omstart bara....
    Han fick gå 2provstarter å sen blev de en omstart på loppet med så nu har han fått vara med 4a starter å de var super bra.. Han hade mognat mycket, och kusken var jätte nöjd med honom han har inte kört honom på 2månader ungefär å han fråga om de var samma häst, han undra vad jag gjort med honom Skrattande 
    Nu ska vi fixa lite med fötterna å så sen blir de nytt lopp om 2veckor igen Glad 

• cajsasmamma

Min kille är inte hästmänniska, i onsdags så hade vi denna diskution i telefonen

Jag: Ska till Kalmar på fredag
    PV: Oj det ligger väl kanske långt bort
    Jag: Nja bara ca 25 mil, det är trav där.
    PV: lika långt som hit då( han bor i sthlm) Vem av hästarna startar?
    Jag: Nja ska följa med en kompis , han ska köra där ett lopp.
    PV: Är det V65-tävlingar ?
    Jag: Nepp vanlig kvällstrav, kollade vädret nyss det ska visst komma snöblandat regn ner i Småland på fredag
    PV: Obestämd FörvånadFoten i munnenTystGuld i mun

• cajsasmamma

Nu har jag skaffat mig en blogg till mina hästar. Ska bara lära mig stav, fixa design och skriva massor!

• many87

Idag är de tisdag.. Å ikväll är de dags för provlopp igen Skrattande spännande spännande...

• cajsasmamma
    many87 skrev 2012-05-15 11:03:11 följande:
    Idag är de tisdag.. Å ikväll är de dags för provlopp igen Skrattande spännande spännande...
    Hoppas att det gick bra på provloppet!

Här har vi haft 3 dagars semester och jag längtar till stallet! imorgon står det träning hela långa dagen på schemat igen  
  • many87
    cajsasmamma skrev 2012-05-21 01:13:27 följande:
    Hoppas att det gick bra på provloppet!

Här har vi haft 3 dagars semester och jag längtar till stallet! imorgon står det träning hela långa dagen på schemat igen  
    Härligt med lite semester... Glad De är man värd i mellanåt..

Provloppet gick super Skrattande  Vi ska ändra lite saker å så nytt provlopp nästa vecka sen är de dags för att kvala honom igen Skrattande vi hade hoppats på att slippa kvala om men tyvärr inte.. så hoppas på att få anmäla honom nästa vecka Tungan ute
Svar på tråden Travmänniskor