• StoltPappa

14årig styvson (OBS jag postade fel i en annan del av forumet förrut)

Hej.

Det är så att jag har gift med en svensk fru sen 3år tillbaks och har gemensamt underbar dotter.

Men problemet är hennes 14åriga son som har förändrats senaste åren.
    Jag har försökt vara god styvfar, eller mer som en kompis och försökt sätta i hans intresse, då hans egen far som är amfetamin missbrukare och flera års vända på fängelse...vägrar ha kontakt med han.

14åriga sonen vi kan kalla honom Kalle, han har fått sådan förakt för mitt bakgrund, mitt religion, princip allt jag är.

Han har bl.a. lagt upp en stor planch med den här bilden i sitt rum

atlasshrugs2000.typepad.com/.a/6a00d8341c60bf53ef0120a6804cea970c-popup

Jag kände mig provocerande och bad han ta ner den men han svarade med F*ck You och gav mig fingret, därav jag bad hans mor ta snack med han. Men det resulterade att hon drog kommentarer att det är hans yttrande frihet och man ska inte trycka ner hans åsikter för det kommer påverka hans identitet vid sin vuxna liv.

Andra saker han har gjort är som att flertals ggr när jag ska be i datarummet, så kommer han och lägger en stor fis nästan rakt på mitt ansikte och sen drar därifrån.

Jag fan haschbit i hans jacka och tog ett snack med han, så länge han bor under den här taket  så ska han inte ta några droger. Men han blev förbannad, slängde fjärrkontrollen mot mig och låste sitt rum.
    Själv sparade jag haschbiten för att visa hans mor för att hon ska få reda på, hon själv blev förbannad och sa att jag hade dubbelmoral då jag är själv haschmissbrukare, sanningen jag rökte hasch förrut när vi träffades men har slutat sen vi gift och fick barn.

En pinsam situation jag varit med om, att en dag så kontaktade skolan och de ville ha möte med oss alla, där börja han dra lögner att jag tvingar honom bli muslim, att han ska omskära sig och får inte umgås med icke-muslimer.
    Jag skrattade till falska anklagelserna och tänkte att min fru fattade det var en dålig skämt från Kalle, men hon blev helt chokad och ifrågasatte mig rakt framför alla. Helt skämmig situation och jag sa allt var falskt.

Han brukar nästan alltid kalla mig för Osama eller Taliban samt drar hemska kommentarer att jag ska bli utvissad tillbacks till arabländerna för där hör jag hemma.

Men nu blev det nog...det värsta som hände och jobbigaste situationen som jag har hamnad i.
    Nyligen vi hade grillning så bad jag han att tända grillen, när jag kom ut med biffen för att steka så insåg jag vad han hade gjort....HAN SATTE ELD PÅ MITT KORAN!!!!! Där stod med han ett flin.
    Jag skällde ut han att det här är dråpen och svorde att han är samma sk*t som sin pundarfarsan och du är en oäkting och borde skickas på hem.
    Han blev förbannad och börja använda thaiboxningstekniker på mig och gav mig 3hårda sparkar samt en på magen, jag försökte brotta ner för att lugna ner han men då gav han mig en armbåge rakt i ansikten och jag tappade förståndet och gav han en stor örfil...som råkade få han knockad.

Hans mor såg bara slutet när han svimmade och det blev sådant kalabalik, jag blev utslängd från mitt hus, hon hotar med polisanmällan om jag kommer närheten av vårt gemensama barn.

Jag kan leva utan mitt hus, utan mitt fru...men jag vill inte förlora mitt dotter =(

Vafan ska jag göra =S

Mvh Ledsen Pappa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-06 20:58
    Den här bilden menar jag

www.google.com/imgres?imgurl=http://www.newagecitizen.com/images/MohammedWithBomb02.jpg&imgrefurl=www.newagecitizen.com/homepage%2520archive/index080326.htm&usg=__9SYOjVvcY53XvGEEgAsQ3rH2Kzk=&h=376&w=524&sz=49&hl=sv&start=0&zoom=1&tbnid=Ju1XsD8jRLwLwM:&tbnh=124&tbnw=163&ei=JLAUTvGnNcnGswa08bjiDg&prev=/search%3Fq%3Dmohammed%2Bwith%2Bbomb%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26biw%3D1920%26bih%3D935%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=307&vpy=226&dur=1411&hovh=190&hovw=265&tx=93&ty=118&page=1&ndsp=70&ved=1t:429,r:13,s:0

Svar på tråden 14årig styvson (OBS jag postade fel i en annan del av forumet förrut)