• Fru Glad

10000-steg-om-dagen-tråden

Fru Juli: Stackare!! Har gjort det samma själv. Har nu satt fast min med gummisnodd och säkerhetsnål. Visst är 10000 mycket per dag. har varit ut nu i ca en timme och har bara kommit upp i 7200.

• Fru Glad

Håller med dig emmzan VERKLIGEN!! Har gjort det samma idag. Hittills 8500 och dsn är inte slut ännu.

Helmic: Det var det värsta!!! Ja det är det jag alltid har sagt: Shopping är bra!! Grattis

• Fru Glad

Ja ha dax för rapport: 10300!! De sista avverkade jag i vardagsrummet medans jag pratade i telefon!!! Fniss Hur går det för er andra??

• Fru Glad

Hallå, har ni lagt av??? Hoppas inte, har idag bara gått 6200. hoppas på bättre en annan dag...

• Fru Glad

TJena igen!!

Vad kul att se att ni inte gett upp!!! Hade nästan gett upp hoppet. Himmla bra tips med strumpan, har min på höften tycker att det är stor skillnad på hur den räknar mot när jag hade den i byxlinningen rakt ovanför knät. Läste ngn stanns att man kunde fästa den i mitten på BH fram (tror att det rekomenderades till storvuxna kvinnor (utan midja???) fniss) Fast lite av min taktik är att berätta för alla jag känner så att de frågar hur det gå för då kommer jag inte undan.

Har redovisat alla mina steg i min dagbok, titta gärna in. Har ju varit dunderförkyld sedan i torsdags men nu börjar det släppa. Är det ngn som hittat ngn tabell där man kan omvandla annan aktivitet till steg? Ska i väg på anställningsintervju i dag så om det blir lite steg så beror det på det, det är AoO att känna mig allert i dag!

• Fru Glad

tackar frågis. ska köpa den i dag.

• Fru Glad

Vore super snällt!! tack på förhand

• Fru Glad

Var det en bra artikel med oxå? Kan ju vara en anledning att köpa tidningen.

• Fru Glad

ska gå o handla lite mjölk i affären ca 30min ort så i dag MÅSTE det bli över 10000, fuskade ju igår.

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden