• Vallivetu

10000-steg-om-dagen-tråden

Men jag är rätt nöjd med min kropp, vill bara bli av med 4-5 kilo ju. Tänkte köpa hem den där winsor pilates dvdn från tvshop. Verkar som många tycker den är bra.

Som jag nämnt tidigare i tråden, jag är ute och joggar på sommar halvåret. Får så ont i halsen och näsan nu när det är kallt av att springa.

• Vallivetu

FruGlad - Jag hade också en kass dag igår. Gick nog bara 6500 steg eller så. Stegräknaren hade trillat av i soffan utan att jag märkte det, så jag vet inte exakt. Bäst att pinna på idag känns bara så meningslöst nu innan jul... Men det är väl nu det är som alldra viktigast att hålla igång.

• Vallivetu

HAHAHAHAHA Låter som en hejdundrandes bra idé!!!! Alla sätt är bra eller

• Vallivetu

Jag råkade visst "glömma" stegräknaren idag med. Hade den på hemma i mys-byxorna, men sen skulle vi in till stan och då glömde jag sätta dem i jeansen. Damn. Liiiite medvetet var det allt, så jag skulle slippa gå ikväll.... Motivationen i botten såhär dan före dan före dan före dopparedagen.

• Vallivetu

Pelleplutt - JEEEEESus! Så många steg har jag i bästa fall på en hel dag om jag inte går på promenad!!!! Hoppar du på stället eller

• Vallivetu

Mollie - jo jag är rätt säker på att 10000 steg är runt 8 km. Jag har också lite uppehåll nu över jul. Sa att jag inte skulle det, men just nu storsnöar det ute.... inte så skoj att gå på långpromenad då. Lycka till tjejer, nyårslöfte kanske

• Vallivetu

Nej men jag önskade mig stavar i julklapp. Fick inga av min man för han tycker det ser så löjligt ut... Tycker visserligen jag med, men jag står ut med förödmjukelsen

• Vallivetu

Jajamensan, hoppa på du mycket jobbigare bara.... Jag brukar göra det när jag lagar mat, mikrar välling, och i reklampauserna på TV

• Vallivetu

Trollens mamma - Först och främst, Grattis! Och välkommen till tråden. Själv har jag som jag säkert nämnt några envisa kilon kvar till idealvikten. Behöver en kick i ändan, för jag har inte använt räknaren över julen, och nu skyller jag på 2 decimeter snö som kommit...

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden