• Fru Glad

10000-steg-om-dagen-tråden

Visst är helgerna ett aber. I helgen gick det bra för att jag jobbde i lördags och i söndags var jag och tränade, vi får se hur det gå till helgen som kommer. Har i dag en slappar dag men ska försöka komma ut och gå en promenad med vagnen i värsta fall få jag gå själv i kväll efter att gubben kommit hem.

• Fru Glad

Snöstorm idag, grrrrrr. Klarade iallafall 10000 då jag gick på promenad utan barnvagn.

• Fru Glad

Trode att öppnaförskolan var öppet men de hade sportlov... Promenaden fram och tillbaka blev iallafall av, hitills 8300!

• Fru Glad

Hoppas att det har gått bättre för er i dag än vad det har gjort för mig, lyckas bara få ihop 7500, Grrrrrr Har nu åtta dagar på raken som rekord.

• Fru Glad

Har lyckats skapligt i helgen 10450 i lördags och i dag kommer jag över 10000 precis. Klarade mig inte i torsdags annars hade jag haft många dagar på raken.

Veckans resultat
    M 10550
    ti 10300
    on 10050
    to 10900
    fr 7500
    lö 10800
    sö 10050 tror jag det slutar på.

rundar av lite för att det är enklast så tycker ju att man går lite på morgonen innan man sätter på sig mätaren och så missar/får man extra steg på dagen, tycker att min räknare är så där men får ha denna tills den inte fungerar mera.

• Fru Glad

Klarade 10000 i dag!!! Fått ihop 10250steg, har haft kanon väder här i dag. Hoppas på sol i morgon med så att vi får gå ut, har gympa i morgon så stegen får jag lätt ihop.

• Fru Glad

Här kommer förra veckans resultat, måste tyvärr medge att jag i fredags gjorde ett riktigt dåligt resultat, titta själva, det är så jag skäms...

Mån 10250
    Tis 12050
    Ons 10350
    Tor 11050
    Fre 2500 !!!
    Lör 5775
    Sön 12500

....men jag är rätt nöjd med de andra dagarna, lite svårt att få ihop det på helgerna.

• Fru Glad

har oxå svacka, tjejen är sjuk och det har varit lite svårt att få ihop tiotusen, inte blir det lättare nu när det är helg snart...

välkomna alla nya, kul att se att det är fler som hakar på.

• Fru Glad

cia70 tycker det låter som ett bra förslag, välkomen att rapportera hur det går.

• Fru Glad

Hallå här kommer veckans noteringar, inget att vara super stolt över men den sanna verklighten. Började bra men sedan rasade det som ni själva kan se.

Må 10050
    Ti 14500
    On 10975
    To 9575
    Fr 4500
    Lö 7875
    Sön 4550

Skulle ha klämt in ett gympa pass så hade det blivit bättre.

• Fru Glad

Korpen säger 7000 för vardaglig förbränning och 10000 om man vill gå ner i vikt.

• Fru Glad

Föresten: Har personbästa på 27800!!

• Fru Glad

Undrar samma som Jessika vart jaobbar du dundermusen och finns det ngra lediga jobb att söka?? Jobbar i vården och går mellan 10-15000/ dag och jag tycker vi springer häcken av oss.

• Fru Glad

Halloj, i dag då solen sken insåg jag hur super skitigt vårt hem är/var urk!!! Avbokade det vi skulle göra och skurade hela hemmet uppifrån och ner, har lyckats få i hop 14500 steg hittills fast jag tror att mätaren stannar där för nu orkar jag inte mer!!

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden