10000-steg-om-dagen-tråden
Hej hopp!!
Får jag hänga på här?? Jag hade som mål först att gå 9000 steg per dag, men skall nog öka detta nu.
Jag försöker också skriva upp antalet steg jag går per dag, om inte här så i alla fall i min dagbok
Hej hopp!!
Får jag hänga på här?? Jag hade som mål först att gå 9000 steg per dag, men skall nog öka detta nu.
Jag försöker också skriva upp antalet steg jag går per dag, om inte här så i alla fall i min dagbok
Grattis Fru Glad. Själv lyckades jag bara med 9200 igår. Men idag skall jag åka buss till jobbet vilket innebär två extra promenader för mig
OJ Fru Juli. 17740 steg WOW..
Själv började inte min dag bra alls då jag inte hittade nyckel till den bilen jag hade behövt ha till bussen så det blev bil till jobbet idag med :( får se hur detta slutar. Skall snart gå min lunch promenad. Funderar på att förlänga den lite idag.
KÄnner mig lite nöjd nu efter lunchen. Fick ihop en promenad på 4100 steg ca. Rätt nöjd måste jag säga. Sen skall jag nog förbi en affär och se om jag hittar något fint till dottern som fyller tre år i morgon hoppas på lite fler steg då
Finns det något bra sätt att räkna om träningspass till steg?
Jag skall kolla, Tack Fru Glad
Har kollat nu. Jag tränar 20 minuter Pilates så det borde väl klassas som Power Yoga eller vad tror ni??
Nu efter att läst tabellen ser jag fram emot den ev snön som skall komma nu Sambon får inte skotta hemma längre då blir han glad tror jag då han har snö jour med sin firma på två ställen.
Suck ännu en "dålig" dag. Bara 9800 skämt åsido jag är rätt nöjd med tanke på att jag en hel timme på kvällen bara låg på britsen hos min akupunktör
Fru Juli, kan det inte vara så att du står stilla viktmässigt just för att kroppen bygger muskler nu?? Vänta du snart rasar du i vikt igen. Fortsätt att äta bra och att gå så skall du se att det snart ger resultat.
Oroa dig inte för att du går för mycket, vi hade en stegräknartävling på mitt jobb nu i våras och då hade en kollega ett dags snitt på 21000 steg. Han mådde jätte bra, gick ner i vikt som den bara
Godmorgon tjejer..
Igår var en effektiv dag Jag fick 9800 steg på stegräknaren men sen skottade jag snö i en hel timme..... Om tabellen stämmer så skulle det läggas till 15000 steg är det möjligt?????
Vi hade kalas här hemma igår och för att alla bilarna skulle få plats så fick man liksom skotta rejält Sen var det storstädning av hela huset, men där lägger jag inte till några steg. Känns omöljigt att man skulle ha gjort 6000 steg till bara på detta. Såäven om jag bara tänker på vad stegräknaren visar så är jag nöjd med tanke på att det är en lördag och jag inte brukar röra mig så mycket på helgen i vanliga fall.