Inlägg från: Anonym (Mellanskåne) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Anonym (Hörby) skrev 2011-06-19 10:07:05 följande:
    Skrev i den andra tråden. Kommer också från Skåne.  Jag är snart 24 år gammal och bor med min man och våra 2 flickor i Hörby. Töserna är 3 1/2 och 4 1/2 år gamla. Är i grunden undersköterska men utbildar mig just nu till medicinsk sekreterare. Känner i princip ingen från Hörby då jag flyttade hit när jag träffade mannen.
    Där är du ju, det är jag som också bor i Hörby och som är nyinflyttad och inte känner någon här vilket börjar bli rätt trist känner jag.

Vore kul att komma i närmare kontakt med dig men vet inte hur i och med att vi båda är anonyma.

Har som sagt 2 pojkar, en som är exakt lika gammal som din 4,5-åring.

Jag är sjuksköterska men föräldraledig just nu och ett bra tag framöver. Spännande med medicinsk sekreterare, hoppas du får jobb snabbt sen när du är klar.

Hur länge har du bott i Hörby då?
  • Anonym (Mellanskåne)
    Madelen b skrev 2011-06-19 15:41:44 följande:
    Hehe jo var det va;) Ahh men då fattar jag, och förstår att även tiden omprioriteras då man får barn o speciellt då de är 2st:)

Jo men precis, vi säljer otroligt mycket faktist, men är svårt för ägaren att kunna erbjuda mig så pass många timmar att jag kan leva på det, daegsn system gynnar ju inte driekt deltids/timm anställda. min sambo är fritidledare med musik inriktning, så lär kidzen spela instrument, fixar konserter mm han trivs bra och har ett riktigt bra jobb! Lite mer i lön hade dock inte skadat:P