Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

MissKaos

• Paradigm
    Sorbus skrev 2013-08-19 18:47:12 följande:
    Statisk planka är ju tråkigt! Som tur är kan man ju variera med en rad mer dynamiska varianter så slipper man förgås av leda
    Hear ya! Sant, sant.
    Det är okej, man behöver inte tycka lika.
  • Paradigm

3 timmars sömn och träna på det. Skulle inte tro det. Fan vad jag är trött.

• Paradigm

MissKaos, 6 timmar på 48 timmar fuckar upp min träning dock, men jag förstår dina tankegångar.

• Paradigm

Scratchy - Något! Men jag tror jag kommer att få bra sömn framöver.,

• Paradigm
    MissKaos skrev 2013-08-20 14:51:54 följande:
    Jag sover ju piss pga att jag ska upp och kissa! Och ja, ni vet hur det är att vara gravid antar jag. Jag kan inte träna hur tätt som helst osv därav att jag vill göra det jag hade tänkt mig i dag idag..

Ahh, ja det är ju jobbigt att behöva gå och kissa HELA tiden. Det rubbar ju sömnen ganska grovt. Vilken vecka är du nu i, förresten?
    They call me white devil, black Jesus, Heaven closes, hell freezes Ego's trippin', scripts keep flippin'...
  • Paradigm
    josiejoss skrev 2013-08-20 22:30:48 följande:
    Hej! Är man välkommen in i gruppen? 
    Absolut! Det finns inga begränsningar. The more, the marrier!
    They call me white devil, black Jesus, Heaven closes, hell freezes Ego's trippin', scripts keep flippin'...
  • Paradigm
    MissKaos skrev 2013-08-21 18:42:10 följande:
    Jups! Jobbar med heroinister. Dvs hög risk för våld och hot samt blodsmitta
    Tack och lov för att du vet det då, för man vet vad aldrig vad jag har förstått.
  • Paradigm

Tack och lov för att du har FÅTT det då! Alltså inlägget var kopplat till havandeskapspenning. Så fel det kan bli när man skriver inlägg snabbt! :D
    Det jag menade också var att FK inte alltid är så snälla med att ge det, vad jag har hört.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!