Träningsnördar - här samlas vi!
Gymmet igår efter att ha åkt på en manlig förkylning. Good be dammed. Orkade inte många knop. Detta får bli en vilovecka typ. Försöker få till ett kort joggpass imorhpn. Mina ben var nog ändå övertränade. Vi ska ha sexårskalas på söndag så jag bakar en hoper med kakor. Tålamodsträning - testa att göra hallongrottor i knäckformar.
Här börjar sjukstugan att gå över, dottern var riktigt dålig i 3 dagar. Hon var sjuk rätt länge och är inte frisk än, men hade 39-40 graders feber i tre dagar. Fick åka in och inhalera ett par ggr då det sätter sig på andningen och hon syresätter sig dåligt vid hög feber. Dottern sov inte heller mer eller mindre på nätterna.
Sambon är gravid och varit sjuk, har även en högriskgraviditet pga hur den förra gick och hon behövde även söka vård pga det häromdagen.
Tror jag "måste" åka på tjänsteresa snart och vila upp mig, min egen förkylning har jag inte riktigt haft tid att fundera på. Men skam den som ger sig, på söndag räknar jag med att kunna träna ett lättare pass igen då jag inte har ont i halsen längre.
Blev mycket gnäll men någonstans måste man ju kväsa ur sig det åxå..