Evenstar skrev 2011-08-17 06:41:08 följande:
Godmorgon tjejor,
Lite uppdatering. Jag går på all möjlig smärtstillande förutom antibiotika och när jag åkte in pang bom så låg min sänka på 122. Jippi. Så nu väntar jag på en operation så de kan ta bort mina halsmandlar. Ugh så banalt det låter. Men så är läget. Jag har ont och ont men tabletterna hjälper hyfsat. In i dimman så ätt säga ;)
Nu väntar och väntar jag på att skiten ska bli bra så jag kan börja försiktigt komma igång. Som tur var så beror det här inte på mig och att jag stressat kroppen utan på en elak bakterie. ;)
Jag vill börja träna igen - jag hade ju värsta planen att fitta till mig ännu mer under hösten. Än så är loppet inte kört. Beroende på när jag ska opereras vill säga. Då är jag tvungen att vara sjukskriven i två veckor - hur ska jag klara det?
Fick mitt schema igår - eftersom det är ombyggnationer på gång så ligger mina lektioner på morgonen och på eftermiddagen - dvs jag har 3 dagar där jag har ett låååångt hål för lunch/svarttid.
Jag funderar på att skaffa mig ett gymkort precis brevid skolan för just de dagarna (blir billigt eftersom kommunen subv, och det kortet jag har är ju gratis eftersom jag jobbar på anläggningen)
Tror ni jag kommer utnyttja det att gå och träna den tiden? Eller är det en vettig idé?
Kram på er!
Stackare, det låter verkligen inte roligt! Hoppas du får tid för operation så snart som möjligt så du kan fokusera på att bli frisk sedan. Tur dock att det finns bra tabletter, även om man kan bli lite dimmig av dem!
Tänk på att inte stressa igång kroppen, utan ta det väldigt lugnt. En liten påminnelse...Men sådant vet du ju redan
Jag tycker absolut att du kan skaffa ett gymkort om du ändå kommer att ha en del hål i schemat. Du skulle ju kunna be om att få köpa en provmånad eller 10-kort om de har det. Så kan du känna på det i lugn och ro. Att binda upp sig ett helt år direkt kanske kan vara lite dumt, om det skulle visa sig att du inte utbyttjar det.