IVF/PGD väntar på eller är igång
Ang tvillingar så känner jag lika som dig Kattflickan. Skulle bara tycka det var jätte kul, självklart skulle graviditeten med alla förhöjda risker vara skärmande och visst så skulle det bli mer jobb men i längden så tycker jag absolut att det är värt det. Jag vet med mig att det kommer bara vara denna graviditeten om den nu går vägen för oss och ev 1 försök till ifall vårt embryo gick att frysa.Vi kommer inte våga försöka på egen hand.
Ska ringa huddinge imorgon och meddela att vi har testat positvit, tänkte fråga när de vill att man ska göra ul och hur länge man ska fortsätta med progrestron vaggisarna.
Kattflickan: Tycker att huddinge borde ringa dig imorgon eller iallafall i veckan och meddela hur det blir med er nästa behandling. Äggdonation har varit på tal även hos oss men vi ville som ni först försöka med PGD och ifall det inte skulle lyckas så tror jag att nästa steg skulle vara äggdonation. Det är fantastiskt att det idag finns så många hjälpmedel att man på ett eller annat sätt kan bilda familj. Har ni någon i er närhet som skulle kunna tänka sig och hjälpa till med korsdonation?
/Frida