IVF/PGD väntar på eller är igång
Ls1976 kul att höra av ifrån dig, även jag håller både tummar och tår att det är er tur att lyckas denna gången.
Kattflickan, härligt att du börjat känna mer och mer fosterrörelser, mys
Ls1976 kul att höra av ifrån dig, även jag håller både tummar och tår att det är er tur att lyckas denna gången.
Kattflickan, härligt att du börjat känna mer och mer fosterrörelser, mys
Är idag i v 33+0 så 7 veckor kvar till beräknat. Ska på förlossnings planering nästa vecka på spec mvc och jag kommer då framföra att jag önskar bli igångsatt när jag är i v 38+0 om inte bebisarna hunnit komma till dess samt önska en hinnsvepning när jag är i v 37+. Får se ifall jag får min vilja fram, isådanafall är det max 5 veckor kvar
Snuffan lycka till på måndag! Hinnsvepning är att en läkare/bm går in och retar hinnorna genom att på något sätt dra/separera dom ifrån varanadra. Det kan hjälpa till att starta förlossningen.
Wiggum åhhh underbart, stort grattis vilken present, för visst var det idag du fyllde år?
Åhhh grattis nellang
Simple skönt att höra att remissen är på väg
Åhh grattis snuffan :D
Här rullar det på, inte alls lång tid kvar nu. Är beräknad till lucia men vi har fått tid för bedömning om igångsättning den 29/11 om dom nu inte har kommit innan dess. Helt otroligt att det typ är lite drygt 1 vecka tills dom är här, så som vi längtat och väntat. Förhoppningsvis är vi snart föräldrar till 2 små levande barn, föräldrar till 2 barn här på jorden och 2 barn som föralltid kommer finnas i våra hjärtan.
Nellang önskar er en toppen semester och hoppas på att få höra positiva nyheter ifrån er om ett par veckor
LS1976 underbara nyheter stort grattis!
Wiggum även ett stort grattis till er
Håller med kattflickan att det verkar som att vi verkligen haft flyt här i tråden nu. Helt fantastiskt, hoppas på många PGD bebisar under 2013.
Simple kommer ihåg när jag väntade varje dag på att posten skulle komma, men snart så kommer det där fantastiska kuvertet slinka ner i brevinkastet och innan du vet ordet av det så är ni igång med behandling. Men jag vet vad du menar, på nåt sätt så kan saker man vet är inom räckhåll kännas ofantligt långt bort.
Har idag varit inne för bedömning. Det var fullt på förlossningen så jag blev inte igångsatt idag, läkaren gjorde tillväxt ul, ctg och så gjorde hon en hinnsvepning. Hoppas att det sätter igång innan lördag.
Nu är dom äntligen här. Vår lilla Malcolm och Meja. Blev igångsatt igår vid kl 16 genom att dom tog hinnorna och Malcolm föddes 22.07, 46 cm lång och 2730g, precis 20 mkl 22.27 föddes Meja, även hon 46 cm lång och väger 2630g. Dom är helt underbara!