IVF/PGD väntar på eller är igång
Stort grattis!härligt
Stort grattis!härligt
Stort grattis trådstartaren!härligt,njut njut.
Nellang,tänker på dig!kram
Malin:När jag var hos min gen-läkare ett år innan remissen skrevs sa han att man inte kan göra ngt sålänge det inte är en dödlig sjukdom.sen då ett år efter (alltså när remissen skrevs) så sa han att lagen ändrats o för oss var det inga problem att få pgd.
På rmc blev det vul.blev inte capio utan Södertull pga öppettiderna. Vi har bokat in kub också men det finns bara ett ställe i Malmö som gör detta mot betalning,kostar 3000 kr.är 29 år o då blir man inte erbjuden kub eftersom risken är lägre men vi vill veta ändå.
LS,när är det vul?
Härligt LS,va skönt.jag fick informationen att när man ser allt ser bra ut o ett hjärta som slår så minskas missfallsrisken till 7%,så då får man tänka att det till 93% blir ett barn :)
Simple,du får coola ner dig med skolan tycker jag ;),det är påfrestande nog med pgd o alla besök,väntan o framför allt alla tankar.hoppas det blir lugnare snart :)
I mitt fall så var det tal om att antingen skjuta på äggplock mågra dagar eller att skjuta på återinsättning en månad eftersom jag var så lättstimulerad.jag fick sluta med sprutorna några dagar innan ägglossningssprutan för att inte bli överstimulerad av den.som tur var sjönk mina värden o allt kunde gå som planerat.jag bokade ombokningsbara biljetter,kostade bara lite mer men värt det.lycka till nu :)
Nellang, jag känner så med dig. Får nästan tårar i ögonen och vi känner inte ens varandra, vill inte föreställa mig hur du då känner. Jag hoppas innerligt att det ska gå bra i vår. Hoppas ni kan få en bra jul ändå!
Gossi, du verkar så stark, vilken resa ni varit igenom. Hoppas ni kommer känna er tillfreds med det beslut ni väljer.
Kramar till er båda!
Det var snabbt simple,vi fick vänta 3 månader innan vi fick komma dit.
Håller tummarna Ulrika!
För min del är nu 12 veckor avklarade och nu ska våra familjemedlemmar bli informerade lagom till jul.jättekul och nu vågar jag känna att vi ska bli en familj :)